Zasady Białego Wilka Street Fighter RPG

White Wolf w ” Street Fighter :Storytelling Game” gra fabularna została opublikowana w 1994 r. W oparciu o świecie gier wideo Street Fighter , to używany wariant systemu Storyteller spopularyzowana w White Wolf jest . „World of Darkness ” gry . Teraz z druku , pozostaje popularny ze względu na zwięzłych zasad i dokładnego naśladowania gry. Fizycznego, społecznego i psychicznego na Gumtree

Wszystkie atrybuty są podzielone na trzy kategorie atrybuty . Atrybuty fizyczne to Siła , Zręczność i Wytrzymałość,społeczne są charyzmę , Manipulacja i wygląd , ipsychiczne są skrócie , inteligencja i rozum . Chociaż wszystkie są przydatne w określonych godzinach , a niektóre ruchy bojowe wymagają kontroli atrybutów ze społecznymi lub psychicznego przypisuje atrybuty fizyczne wydają się być najważniejsze. Oni zazwyczaj wahają się od 1 do 5, z wyjątkiem przypadku niezwykle silnych bohaterów, którzy mogą mieć atrybuty do 6 lub 7 .
Zbiory Zdolności

Zdolności są bardziej konkretnych dziedzin specjalizacji . Są to talent , umiejętności i wiedzy . Są one również klasyfikowane w skali od 1 do 5 . Talenty są wrodzone zdolności , takie jak czujność , Streetwise i Insight. Umiejętności są uczeni umiejętności , takie jak jazdy , Stealth i Survival . Wiedza jest pościgi naukowe , w tym komputer , medycyna i Śledczego. Każda kategoria ma również zdolność umiejętności , które mogą skorzystać postać w walce , takie jak zastraszanie lub talent, Blind Fighting i stylów lub umiejętności lub wiedzy . Lore

Techniki i Przenosi
Wyniki

ponieważ jest oparta na grze walki , Street Fighter ma dość solidny system walki . Znaków kupić poziomy , ponownie na skali od 1 do 5 , w punch, kick , blok , Grab , Lekkoatletyka i ostrości . Następnie zakup konkretnych ruchów, z których wiele wstępnych poziomów technika . Poszczególne ruchy mają własne prędkości i szkody modyfikatory . Szybsze ruchy odbywają się pierwsze , i robią szkody według poszczególnych ruchów. Ruchy mogą być połączone ze sobą w celu stworzenia ataków combo łańcucha zwalniana .
Rolls

próbując coś osiągnąć na ulicy Righter Storytelling grze , można wybrać odpowiedni atrybut i odpowiednie umiejętności i technika . Przyjąć, że ilość kości i zwinąć je . Poziom trudności jest ustawiony przez Mistrz Gry , z łatwym zadania są niższe numery i trudniejsze zadania wyższe . Siedem jestśrednio trudne rolki . Jeżeli którykolwiek z kościach są wyższe niż ta liczba ,akcja jestsukcesem, a dodatkowe kości dodając do poziomu sukcesu . Imperium

Dodaj komentarz