Jak zacząć z PopCap Development Framework gry .

Jeśli gotowy, aby spróbować swoich sił w podejmowaniu gry wideo na komputerze i zrobić fortunę na co dzień rynek gier ,PopCap Games Framework jestdoskonałym miejscem do rozpoczęcia < br />
jestudowodnione , dojrzałe i sprawdzone ramy, które można oprzeć swoją nową grę na . Pierwsze środowisko rozwoju ustanowiony jest pierwsze step.Things czego potrzebujesz
Visual Studio C + + Express 2003 lub 2005
PopCaps gry ram rozwoju
DirectX SDK
Wyniki pomysł na Łódź gry
Pokaż więcej instrukcji
1

Pobierz i rozpakuj ramy rozwoju gry PopCap jest od https://developer.popcap.com
2

Utwórz nowy pusty projekt Win32

3

Dodaj projekt PopCap ramowy do rozwiązania

Czy wchodząc do pliku – . > Dodaj … – > Istniejącego projektu … Foto

Przejdź do katalogu PopCap ramowej i załadować projekt w ramach : źródło /sexyappframework /SexyAppBase.vcproj
4

Dodaj bibliotek zależności : winmm.lib i Wsock32 . lib

– . kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję Właściwości projektu
– zmienić konfigurację , aby ” wszystkie konfiguracje ”
– Pod Linker – > Wejście – > Dodatkowe Zależności dodać :
winmm.lib wsock32.lib
– Nie zamykaj okna dialogowego . Możesz używać go w następnym kroku
5

Dodaj SexyAppFramework katalog źródłowy PopCap do Twojego zawierać ścieżkę

– . . Zgodnie z C + + – > Ogólne -> Dodatkowe include dodać ścieżkę do katalogu ze źródłami PopCap ramowej.
6

dodać DirectX katalogi include i lib do środowiska programistycznego. Ramy te muszą być w stanie znaleźć to

– . Wybierz Narzędzia – > Opcje …
– Idź do projektów i rozwiązań – > VC + + Katalogi
– Dodaj ścieżkę do katalogu DirectX m.in. w to pliki sekcji
– Dodaj ścieżkę do katalogu lib DirectX w The Sims 7

A teraz jakiś kod . Dodaj plik main.cpp do projektu. Zawierać nagłówek SexyAppBase.h i utworzyć standardowy funkcji WinMain . Wszystko powinno budować . Twój rozpocząć kodowanie !
Imperium

Dodaj komentarz