Kody dla Asterisk i Wielkiej Rescue

” Asterix iWielki Rescue ” to gra wideo, wydana w 1993 roku na konsoli Sega Genesis . Jest on oparty na słynnej francuskiej serii komiksów „The Adventures of AsterixGal Asterix ” i oferuje i jego przyjaciel Obelix , jako grywalne postacie ratowania ich druid towarzysza , Getafix , od Rzymian . Choćgra została skierowana do młodych odbiorców i oferuje wybór poziomów trudności , istnieje kilka wskazówek i kody dostępne , aby ułatwić . Poziom Wybierz Hasła

menu start , wybierz ” Opcje”. Wybierz opcję „Password” i wpisz jeden z poniższych haseł , aby rozpocząć w odpowiednim poziomie

Poziom 2 – . Insula

Poziom 3 – Condor

Poziom 4 – Wiedeń

Poziom 5 – AVALON

Poziom 6 – dulcis
Zbiory Porady Charakter

Zagraj z Asterix aby gra łatwiej . Asterix jest znacznie szybsze niż Obelix i pasują do większości miejsc łatwo . Obelix jest wolniej i muszą przedzierać się przez wiele małych obszarów . Imperium ekwipunek

Pamiętaj, aby sprawdzić swój inwentarz . Jeśli wydaje się zablokowany , spróbuj użyć innego elementu. Można przechodzić ekwipunku, trzymając się na panelu sterowania , a następnie naciskając przycisk „C” . Niektórzy, jak kule ognia, są dobre do walki z wrogami . Inne, takie jak Ice bloku , który daje tymczasowe miejsce do kandydowania ( i wygląda jak chmura ) są przydatne do rozwiązywania zagadek .
Boss Battles

go , lub duże źli na końcu każdego poziomu , może być bardzo trudne . Każdy ma swoje słabości , jednak

Poziom 1 – . Przejdź na plecach mężczyzny w garniturze ryby wrzucić rybę na drugim człowieku , w domku na drzewie . Uniknąć trafienia przez notatek , ich zranić cię

Poziom 2 – . Zachowaj nabijania rakiety powrotem w forcie w tle . Ostatecznie , to poddać Foto

Poziom 3 – . Alternatywny przycisków A i B iz powrotem, tak szybko, jak to możliwe , aby skłonić Roman off dzienniku

Poziom 4 – . Stań nagórnej platforma łodzi i pozwalająprzechodzić przez aligatora . Kiedy to robi, dostać za nią i rozpocząć wykrawania . Nie wchodzą w wodzie lub nie uda

Poziom 5 – . Hit tygrysy , gdy spojrzeć z jednego z dwóch łuków , a ich uniknąć, gdy pobierają przeszłość . Biorą około 10 trafień co do porażki . Imperium

Dodaj komentarz