Jak wygrać meczu z innymi robotami w Machinarium

W logiczna gra przygodowa , ” Machinarium „, grasz jak robot w fikcyjnym zmechanizowanego miasta Machinarium . Jak starają się rozwikłać spisek za wszystkich tajemniczych aktów zła w mieście , musisz rozwiązać zagadki i postępów poprzez pomoc innych obywateli Machinarium . Jednym z najbardziej frustrujących zagadek przychodzi kiedy znalazłem się z powrotem do miasta irobota odtwarzanie saksofon prosi, by znaleźć jakieś śruby , aby mógł naprawić swój instrument . Niestety , śruby potrzebne są wykorzystywane przez starego robota w barze do gry w ” 5 – in-a -row „. Musisz pokonać starego robota w jego własnej grze , aby śruby z powrotem . Gra rozgrywana jest za pomocą śruby i nakrętki , acelem jest zdobycie pięciu swoich sztuk w rzędzie na board.Things musisz
” Machinarium ” gry na Gumtree Katowice Pokaż więcej instrukcji

1

Zamieść swoje pierwsze nakrętki w lewo , prawo, dół i góra przeciwnika pierwszej śruby , w tej kolejności . Ponieważ najpierw umieszczenie śrub przeciwnika jest przypadkowe , istnieje wiele sposobów, aby wygrać tę grę , ale zazwyczaj jest tonajlepszy start dla większości strategii wygranej. Po otoczeniu swoją pierwszą śrubę , można zauważyć , że twój przeciwnik stworzył konfigurację jak strzałki na jednej stronie płytki w wyniku próby przewidywania się możliwe wiersze . Ze względu na przykład , załóżmy, żestrzałka jest na lewo .
2

Umieść nakrętkę trzy piąte miejsca z dala od przeciwnika śrubą wyjściowej. To może być w dowolnym kierunku , ale generalnie chcesz umieścić go po przeciwnej stronie od konfiguracji strzałki przeciwnika. Ponieważprzykład strzałka jest na lewo , Zakładam, że umieszczenie go trzy miejsca w prawo. Twój przeciwnik będzie reagował dodając śrubę do jego ” strzałkę ” w lewo. Wyłączę go z jednym z orzechów , zanim będzie mógł umieścić czwartą śrubę w tej linii. Jeśli stawia czwartą śrubę w , wyłączę go na drugim końcu , zanim będzie mógł tworzyć pięć i wygrać .
3

Umieścić nakrętkę na pokładzie tak, że jest po przekątnej na sztukę po prostu spadła , ale również tworzy ukośną linię trzyczęściowy z orzechów wokół przeciwnika śrubą wyjściowej. W naszym przykładzie będzie to dwa miejsca w prawo nakrętki wyjściowego i jednego miejsca do góry. Można zauważyć, że to tworzy dolne dwie trzecie niedokończone triangle.The stary robot będzie próbował ciąć cię .
4

Umieść następną nakrętkę , aby zakończyć trójkąta . Stary robot będzie próbował ciąć cię ponownie. To jest , gdzie ujawniają swoje prawdziwe intencje .
5

Umieścić nakrętkę bezpośrednio w centrum utworzonej trójkąta . Spowoduje to utworzenie dwóch przecinających linie trzech nut . Twój przeciwnik będzie próbował wyciąć jedną z nich wyłączyć z jego utworów . Oglądaj która linia odcina , a następnie utworzyć linię cztery nakrętki z drugiej. W tym momencie , nie będzie w stanie cię powstrzymać , bo odcinając jeden koniec linii cztery nakrętki pozostawi otwarciu dostać pięć -in- a-row na drugim końcu .

Dodaj komentarz