Rodzaje Gry ryzyka

” Ryzyko ” to klasyczna Hasbro gra podboju świata obejmujący strategię i szanse . Gracze dostać mapę świata i zbiór żołnierzy do miejsca na mapie na początku gry. Walki są ustalane w rzucie . Korzystanie staranne połączenie strategii i odrobinie szczęścia , gracze mogą stać się władcami świata . Jest wiele zabawy i ciekawe odmiany tego podstawowego założenia, . Ryzyko 2210 A.D.

” Ryzyko 2210 A.D. ” jestfuturystyczny typu ” Risk „. Walka jest teraz obsługiwane przez maszyny wojenne , zamiast normalnych żołnierzy człowieka z oryginalnej gry . Maszyny te są nazywane ” maszyny zagłady ” lub ” modów. ” Modów są prowadzone przez człowieka dowódców . Każdy dowódca ma specjalne moce i umiejętności , takie jak zwiększenie przywództwa lub silnej obrony . Te używane są specjalne uprawnienia , grając „komendy” karty, które mogą być odtwarzane w niektórych punktach w grze , w zależności od karty . Największą zmianą w grze jest w swojej bitwy. Już nie walczą o Ziemi : walczysz w morzu , a nawet na księżycu . Podstawowa gra jest wciąż ta sama , jednak. Gra została ograniczona do pięciu obrotów na grze. To pomaga utrzymać grę na rozsądnym , jak gra „ryzyko” może czasem rozciągnąć do większych długościach .
Zamek Ryzyko

Jednym z najwcześniejszych odmian na ” ryzyka ” jest ” Castle Risk „. Podstawowa gra jest wciąż ten sam . Gracze walczą o terytorium i próbuje przejąć całą planszę . Jednakżezakres gry był ograniczony do mapy Europy. To dodaje inną strategię gry. Największą zmianą w grze jestdodanie zamków . Każdy gracz dostaje zamek umieszczony w obszarze domu . Gracze nie muszą już przejmować całą mapę , ale zamek po prostu każdego gracza . Stwarza to bardzo defensywną „ryzyko” grę , jak gracze będą natychmiast stracić raz ich zamek jest na zewnątrz, niezależnie od tego, jak wiele terytoriów są właścicielami . Inne nowe funkcje to nowe karty , takie jak Szpieg , Ogólne, Marshall , dyplomata i admirał . Karty te dają różne korzyści , takich jak kości , dodatkowej rolki dodatkowych żołnierzy lub dodatkowych terytoriów . Imperium Ryzyko ekspresowe

problem z odtwarzaniem „ryzyko” jest że ma niezwykle długi czas , co może trwać całe tabeli. Niektóre gry mogą trwać kilka dni , które pozostawia jeden stół w domu całkowicie zajęte i przy granicach do gry rujnuje koty. Jednak ” Ryzyko Express”, zajmuje dużo nadmiernego czasu z gra „ryzyko” i utrzymuje stół jasne i wolne . Zamiast płyty ,gra jest z 14 płyt i siedem kości . Każda płyta jestinna i każdy kontynent ma swoje strony kości wypełnione z ogólne , Kalwaria , artylerii , piechoty , dwa jeden i trzy Piechoty Piechoty . Nie własne gracza tarcze na początku gry , ale musi zdobyć je poprzez rzutów kośćmi . Każda płyta jest warta co najmniej jeden punkt zwycięstwa , ale może być warte do czterech . Gracze rzucają kostką podczas swojej tury i wybrać płytę do zdobycia . Jeśli ich rolki kości jest większa niż żołnierzy napisane na płycie , to pokonać linię frontu na płycie. Jeśli oni zniszczyć wszystkie linie frontu , wygra płytę. Brak dopasowania powoduje ich stracić jedną kostką dla kolei . Po wszystkie dyski zostały zdobyte,gracz z największą liczbą punktów zwycięstwa wygrywa . Imperium

Dodaj komentarz