Jak czytać Glow Maps

Mapy Glow tekstury są gry komputerowe , które pojawiają się na ulepszenia regularnych map i maksymalizacji intensywności światła w określonych pikseli. Gracze używają do tworzenia map obszarów poświata na ekranie , które świecą lub ” blask ” z większą intensywnością. Czytanie map poświata może pomóc dowiedzieć się, które obszary ekranu są ustawione na świecić bardziej intensywnie niż inne. Niestety ,sama nakładka jestpoświata mapę czarno-biały mapa , która nie odzwierciedla kolory . Jednakże , używając kopii oryginalnej mapy może pomóc w czytaniu kolorach z map.Things żarowych musisz Foto mapę tekstury
gier programu Printer
Taśma
Kolorowe kredki

Zobacz więcej instrukcji
1

Otwórz swój blask mapy za pomocą programu gra mapę tekstury . Wybierz odpowiedni program do gry , od których blask mapa pochodzi
2

Znajdź czarne plamy na mapie blask , który nie blask w ogóle na mapie gry – . Zamiast pojawiający się jako czarne lub ciemne plamy .
3

Porównaj białe obszary mapie z bardziej szare lub czarne obszary . Bielszeobszar na mapie blasku , tym bardziej świeci na mapie gry . Ciemniejsze obszary szare połysk poświata mapę bardziej głucho na mapie gry , ale nadal emitować światło .
4

Wydrukuj swój blask mapę przy użyciu najwyższej dostępnej dla drukarki rozdzielczość. Korzystanie z wielu arkuszy, jeśli to konieczne , i skleić je taśmą do pełnego blasku mapę.
5

Zapisz plik blask mapie i otworzyć zwykły plik mapy. Napisz nazwę koloru każdej sekcji na mapie blask , lub po prostu cień w niewielkiej części każdej sekcji z kredek . Korzystać z mapy , aby dowiedzieć się, gdzie znajdują się kolory i ich intensywność względna . Imperium

Dodaj komentarz