Jak wyodrębnić HL2 Textures

Wydobywanie tekstury z ” Half-Life 2″ plików gry pozwalają modyfikować je , na przykład , stworzyć swój własny charakter lub prop skórek , które są dostosowane tekstur . Tekstury są obrazy , które obejmują model trójwymiarowy puste ( 3 – D ) . ” Half-Life 2 ” jestw pierwszej osobie strzelanka wideo z Valve Corporation , która pozwala rozwijać i integrować własne skórki do gry. Wyodrębnić ” Half-Life 2 ” tekstur , możesz użyć specjalnej aplikacji , GCFScape , który pozwala na przeglądanie plików gry. Instrukcje
1

Pobierz i zainstaluj GCFScape przez dwukrotne kliknięcie na instalatora zgodnie z instrukcjami .
2

Uruchom GCFScape klikając na skrót aplikacji w „Narzędzia Nem za ” folderze Microsoft Windows ” start ” . menu
3

Kliknij na przycisku” Otwórz ” i przejdź do następującego folderu na dysku twardym :

C : \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps

dwukrotnie kliknij na ” źródło materials.gcf ” plik , aby go otworzyć . Ten plik zawiera wszystkie ” Half-Life 2 ” tekstur .
4

Kliknij naznak „+” obok ” HL2 ” w lewym panelu nawigacyjnym , aby rozwinąć ten folder . Następnie kliknij naznak „+” obok ” Materiały „.
5

Kliknij prawym przyciskiem myszy na dowolnym folderze i wybierz ” Extract ” , aby wyodrębnić jego zawartość na dysk twardy . Każdy folder zawiera inny typ tekstury. Na przykład , folder „natura” zawiera tekstury , któregra wykorzystuje do drzew i traw . Wybierz odpowiedni folder na dysku twardym , a następnie kliknij na przycisk ” Extract ” .

Dodaj komentarz