Instrukcja ‚Sorry ‚ Gra planszowe

gry planszowe mogą być świetnym dywersja w weekendy , kiedyrodzina jest znudzony, lub kiedy padał deszcz lub śnieg w. Mogą być teżwielka tradycja wakacje lub tygodniowy rytuał , że twoja rodzina będzie pamiętał zawsze. Jednak z tak wielu elementów w domu , to może być trudne , aby śledzić wszystkie instrukcje brzydkie . Dowiedz się , jak grać na Przepraszamy! planszy drogę Hasbro przeznaczony . Zapraszamy do gry , wiedząc grałeś to correctly.Things będzie potrzebne
planszy
Sorry talię kart
16 żetonów

Pokaż więcej instrukcji
1 < p> Ustaw elementy w ich właściwym miejscu . Posiada każdy gracz wybrać kolor i umieścić wszystkie pionki tego dopasowywania kolorów w tym samym kolorze przestrzeni START. Przetasować talię kart i miejsce twarzą w dół . Posiada każdy gracz wybrać kartę . Najwyższy numer pierwszy. Gra toczy się w lewo .
2

Draw1 lub2 , aby wydostać się z miejsca startu w przeciwnym razie straci swoją kolej . Zużyte karty w osobnym stosie . Zrób jak mówikarta , jeśli wyciągnąć1 lub 2 . Przenieś jedno miejsce symboliczny poza obszarem startowym jeśli narysować 1 . Jeśli narysować 2 Przesuń jeden znak jedno miejsce aby wydostać się z obszaru startu i wyciągnąć ponownie. Udaj token w lewym kierunku , po strzałki na planszy. Oddalenie instrukcji, jeśli wyciągnąć kartę, która sprawia, że ​​można poruszać się do tyłu i przesunąć do tyłu, w prawo zamiast .
3

Kontynuuj wyborze karty i postępując zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na każdej karcie można odebrać . Przełączać kolejne przestrzenie zawodnika, jeśli narysować 11 . Przelew token z domu do miejsca innego gracza , jeśli narysować Sorry karty . Powrót swój znak do rozpoczęcia . Weź pionka innego gracza z powrotem do miejsca rozpoczęcia jeśli wylądować dokładnie na swoim miejscu i powiedzieć ¨ przepraszamy . ¨ Próbować wydostać się z obszaru startu ponownie rysując 1 lub 2 karty . Możesz mieć więcej niż jeden znak na pokładzie w czasie pod warunkiem, że każdy żeton wysiadł z oddzielnym 1 lub 2 karty lub Przykro mi karty .
4

Przesuń znak ze strzałką do kręgu jeśli lądujesz na slajdzie , który jest inny kolor , oprócz koloru token . Bump żadnych innych znaków , które są na przestrzeni slajdów z powrotem do domu, w tym własnych żetonów .
5

Zatrzymania na swoją kolej , jeślitylko ruch , że można zrobić to wylądować na powierzchni zajętej przez swoje kolorowe Token , w przeciwnym razie wybrać inny pionek , aby przenieść . Przenieś swój wyraz , jeśli to możliwe , nawet jeśli robi to nie jest na swoją korzyść ; należy przenieść , jeśli jest to możliwe, aby przenieść . Przesunąć się do tyłu , jeśli narysować 4 lub 10 kart . Jeśli są Państwo w ​​ciągu kilku przestrzeniach strefy startu i narysować 4 lub 10 karty , wrócić liczbę miejsc przewidzianych na karcie i na następnej turze możesz przenieść się do strefy bezpieczeństwa .
6

Poczuj się bezpiecznie , gdy są w strefie bezpieczeństwa , jak żaden inny gracz nie może przesunąć z powrotem do początku . Uzyskać wszystkie żetony do swojej kolorowej powierzchni domu najpierw wygrać . Wylądować dokładnie w miejscu zamieszkania . Przepadkowi na swoją kolej , gdy liczba kart przekracza liczbę miejsc , że każdy z twoich żetonów może poruszać . Imperium

Dodaj komentarz