Jak zakończyć pułapki Atari grę

Pułapka jest jednym z klasyków Atari. Kołysanie na winorośli , uniku głodne krokodyle i wspinaczka drabiny , można kierować się przyzwoicie ubranego bohatera wyjścia z niebezpiecznej dżungli . Jeśli jesteświernym fanem tej gry , którzy po prostu nie może się to skończyć , wykonaj następujące kroki , aby podbić dżunglę Pitfall i złagodzić swoje frustracje gier . Instrukcja
1

zwrócić uwagę na zegar . Pułapka daje dwadzieścia minut zakończyć ścieżkę przez dżunglę . W związku z tym , należy wykorzystać podziemnych tuneli , z których każdy jest równoważna trzem powyższym sceny nadziemnych gry. Bądź ostrożny w tych tunelach , chociaż, ponieważ zawierają one inne niebezpieczeństwa , takie jak śmiercionośnych zwierząt .
2

Należy pamiętać , że można uruchomić na prawo i lewo . W przeciwieństwie do większości gier sidescroll , można uruchomić w obu kierunkach w celu wykonania zadania . Prawo tokierunek domyślny , który wiele osób bardziej intuicyjne niż w lewo . Bieg w lewo , jednak oferuje wyraźną przewagę : w tym kierunku można uruchomić z niebezpiecznych tocznych dzienników , a nie przeciwko nim
3

Weź skróty . . Jednym z pierwszych i najbardziej korzystnych skróty jestdrabina , która pojawia się trzynaście scen ( każda ramka przekazać jest”scena” ) od początku . Ta drabina przeniesie Cię do 19 scen , oszczędzając sześć ryzykownych i czasochłonnych sceny .
4

Uważaj na krokodyle . Krokodyle są największym wrogiem w Pitfall więc wiedząc , jak radzić sobie z nimi jest kluczem do ukończenia gry . Biegnij do brzegu krokodyla staw i czekać na krokodyle do początku zamykając usta . Jak to zrobić , skok na pierwszym krokodyla i czekać na następny raz pozostałe dwa krokodyle zamknąć szczęki . Powtarzaj , aż pojawi się na drugą stronę . Ta porada będzie przejść długą drogę, pomagając Ci ukończyć grę . Imperium

Dodaj komentarz