Zabawa imperializmu Gry dla klasy Historia

Imperializm jestskomplikowane i często uroczyste lub rozwścieczenia temat , ale uczenie się o tym ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia studenta historii świata i rozwoju swoich kultur . Wprowadzając imperialistyczne koncepcji poprzez klasie gry , nauczyciele aktywnie angażują uczniów w kształtowaniu krytycznego zrozumienia imperialistycznych agend , skutków i konsekwencji w historii poprzez zabawę i aktywność interaktywnej . Gry planszowe

Gry planszowe są doskonałe do nauczania i uczenia się podstawowych pojęć i skutków imperialistycznych misjach dominacji. „Ryzyko „, ” Axis and Allies ” i ” Wojna ! Wiek imperializmu ” są popularne gry planszowe , które koncentrują się na strategicznych decyzji eksploracji i podboju , zachęcanie uczniów do myślenia poza zwykłe taktyki inwazji i rozważyć pojęcia , jak i dlaczego imperialistyczne misje mogą być korzystne lub niekorzystne dla danego imperium lub kultury.
Gry komputerowe

„cywilizacja „, ” imperializm ” i kolejne tytuły każdej grze są przydatne do nauki o imperialistycznej dominacji i panować nad kulturami i terytorium . Te strategiczne , gry oparte na symulacji PC szuka graczy kontroluje imperium , które musi osiągnąć równowagę między naukowym, militaryzmu , kultury i produkcji rolnej w celu osiągnięcia sukcesu . Gry, takie jak te mogą pomóc uczniom zbudować konceptualne zrozumienie imperialistycznych agend , wpływów i skutków przez ważnych graczy, aby dokonywać wyborów dotyczących pozycji dominującej, inwazji i kolonializm , i rozpoznawać związki między tymi decyzjami i ich wpływ na kierunek gry. Te gry są łatwo integrowane w historii klasie tak długo, jakkomputer w klasie jest dostępny , lub mogą one być podstawą do prezentacji lub raportu. Imperium Gry RPG Katowice

gry fabularne wymagają niewiele lub żadnych rekwizytów i są łatwe do przeprowadzenia w normalnym okresie klasy . Podzielić klasę na ” terytoriach ” i ustanowić kontekst , poprzez który studenci mogą ćwiczyć podejmowanie decyzji w zakresie dyplomacji i podboju , lub przeniesienia postaci historyczne i kultury dla studentów i poprosić ich o ponowne unowocześnioną wersjędynamiczny między dominującymi i podległych narodów . Zawierać zmienne , takie jak zasoby, czynniki ekonomiczne oraz lokalizacji geograficznych w celu promowania wiedzy uczniów wpływów imperializmu na historii świata .
WebQuesty

WebQuesty sąpopularnym sposobem , aby nauczyciele integrują technologii i nauki w klasie. Jeśli masz podstawowe doświadczenie budowania sieci , można zaprojektować własny WebQuest , czy można wdrożyć gotowe WebQuest w klasie na lekcji imperializmu . Celem WebQuest jest do aktywnego udziału uczniów w odkryciu lub nauki zapytania oparte , wysyłając je na rodzaj internetowej zamiatacz ulic polować , aby wyśledzić , konsultacje i nabycia kawałki wiedzy z różnych mediów internetowych, takich jak mapy, artykułów, filmów i zdjęć . WebQuest o imperializm , na przykład, może wymagać od studentów , aby odkryć tekstów kolonialnych z określonej części mapy świata , który jest lub był pod imperialistycznej reguły , aby określić skutki podboju , dominacji i asymilacji z skolonizowany cywilizacji .

Dodaj komentarz