Kody do Kostki Rubika

Rozwiązywanie kostkę Rubika może byććwiczeniem frustracji , czy można nauczyć się wymagane, specyficzne ruchy i uczyć się szybko rozwiązać kostkę . Każde oszustwo daje wzory , które można przenieść krawędzi i narożników kostki więc masz kolory twarzy w prawidłowego umiejscowienia i orientacji . Inną metodą jest zapamiętać kilka zapisów kostkach lub algorytmów i użyć ich , aby rozwiązać zagadkę . Użyj Formuły

Dowiedz się trzy podstawowe wzory , które dają konkretne wskazówki, jak poruszać Cube Rubika . Każda formuła rozwiązać rogi , a następnie każdej krawędzi sześcianu .

Przesuń rogi każdej twarzy swojej kostki do ich właściwej pozycji i orientacji . Gdy już to zrobisz , możesz użyć każdego wzoru – A, B i C – aby rozwiązać kostkę . Formułapomoże Ci przenieść pozostałe cztery narożniki do ich prawidłowego miejsca. Nie musisz się martwić o rogach ustawione. Wzór B kieruje obracanie pozostałych bloków narożnych w poprawnych położeniach , co oznacza , że wszystkie osiem naroża są poprawnie rozmieszczone i zorientowane . Wzór C pomaga przenieść krawędzie w odpowiednich miejscach .

Zastosowanie Formułaprzenieść prawym dolnym rogu górnej powierzchni sześcianu w ciągu pierwszych trzech ruchach. Kolejne trzy ruchy przesunie prawy dolny róg z powrotem do pierwotnego miejsca . Możesz zrobić to samo sześć ruchów z lewym dolnym rogu kostki na dolnej powierzchni sześcianu .

Bloki narożne są w odpowiednich miejscach , ale ich orientacja nie może być prawda . Wzór B obraca bloki w przeciwnym kierunku. Pierwsze trzy porusza się w prawym dolnym rogu na górnej powierzchni na miejscu, a ostatnie trzy ruchy przenieść tę ziemię z powrotem na miejsce . Jeśli nie te same sześć ruchów we wzorze B z powierzchni dolnej , a następnie w lewym górnym rogu , na dole po lewej i prawej dolnej bloki są obracane w kierunku ruchu wskazówek zegara .

Według wzoru C powoduje trzy pozycje blokowe krawędzi mają zostać zamienione idzie w przeciwnym ruchu. Jak w wzorach A i B , pierwsze trzy ruchy wyjąć dolny blok środkowy i końcowy trzy ruchy umieścić go z powrotem . Ponownie, można użyć odmianę tego konkretnego wzoru , aby przesunąć bloki w prawo poprzez zamianę na prawo i lewo obroty .
Wykorzystanie Cube Oznaczenia

Dowiedz się nie myśleć z cube Rubika w 27 różnych modułów, ale jak sześciu stałych ośrodków , które mogą obracać się wokół własnej osi . Twoja kostka ma osiem rogów i 12 krawędzi można obracać wokół środka sześcianu . Kolor środkowego sześcianu jestkolor tej twarzy – jeślicentrum kostka jest zielony,twarz jest zielona . Nie można zmienić. Dzięki tej metodzie będziesz zapamiętywanie niektórych algorytmów tak , że kiedy się umiejętnie porusza , można potencjalnie rozwiązać kostkę Rubika w Twojej około 60 sekund .

Zapamiętać kilka zapisów kostki . Są to : F jest czołowa , B powraca twarz , R ma rację twarz , twarz pozostaje L , U jest się twarzą w dół i D jest twarz . Gdy widzisz nas przez siebie ( F ) po włączeniu tej twarzy 90 stopni w prawo . List z apostrofem po niej (B ‚) mówi, aby włączyć tę twarz w lewo . List następuje numer dwa ( R2) jest informacją, że twarz obracać o 180 stopni , alekierunek , aby go włączyć , nie jest ważne. Ta instrukcja : ” B D” R2 ” mówi ci, aby włączyć tylną 90 stopni w prawo , a następnie obrócić twarzą w dół o 90 stopni w lewo, a następnie włącz prawo zwrot o 180 stopni . Aby zrozumieć, w jakim kierunku – w prawo lub w lewo – aby włączyć twarz pracy z , wyobraź sobie, patrząc na tę twarz

Pamiętaj , z każdego algorytmu jesteś danego rozwiązania , ty . ” ponownie pracuje ze świadomością, żerdzeń twojej kostki jest stała przez cały czas pracujemy nad tym algorytmem . Włączeniu twarze wokół rdzenia . Imperium

Dodaj komentarz