Jak zbudować Archer w MapleStory

Archer jest klasą postaci w RPG online gra przygodowa ” MapleStory „. Łucznicy są napastnicy dalekiego zasięgu , który powalić swoich wrogów z łuku lub kuszy . ” Maple Story ” znaków przejść przez 200 poziomów . Za każdym razem gdy osiągniesz poziom , dostaniesz kilka punktów umiejętności , aby przypisać do różnych ataków i zdolności. Poniższy przewodnik pokazuje , jak rozpowszechniać te punkty dla silnego , zrównoważonego Archer . Z poziomu 156 ,budować umiejętności w dużej mierze sprowadza się do osobistych preferencji . Instrukcja
1

Utwórz nowy ” MapleStory ” znaków w klasie Bowman . Zbudować do poziomu 10 , poprzez zbieranie punktów doświadczenia z questów i walk , i udać się do miasta Henesys na Victoria Island . Idź do domu na drzewie po prawej stronie miasta , i porozmawiać z Heleną staćArcher .
2

poziom swój charakter , przypisując punkty umiejętności w następującej kolejności . Przypisać dwa punkty do umiejętności Double Shot i pięć do Eye of Amazon. Wypełnij Double Shot swoją maksymalnie 20 punktów , a następnie zrobić to samo z Critical Shot. Umieścić 15 Skill Points do ostrości zanim osiągnie poziom 30 , kiedy nowe umiejętności będą odblokowane.
3

umieścić jeden punkt umiejętności do Iron Arrow przed dodaniem 20 do Mastery. Przypisać sześć punktów do Booster oraz dwa do każdego Soul Arrow i Iron Arrow , przed napełnieniem bombę do maksimum. Max się ostateczny atak , a następnie umieścić 10 punktów do wzmocnionej podstawy i dwa na Dusza Strzałka przed maxing Booster. Moc maksymalna z knock-back i używać punktów końcowych do poziomu 70 do wypełnienia Dusza Strzałka . Nowe umiejętności są odblokowane na poziomie 70 .
4

przypisać jeden punkt umiejętności do Inferno , przed oddaniem pięć w śmiertelny cios . Następnie wypełnić Eruption do maksimum 30 punktów , a następnie Inferno i śmiertelny cios 20 punktów każda. Umieścić 10 Skill Points do Thrust i Dodge , następnie 20 do 21 w Lalki i strafe . Przypisać 20 punktów końcowych do poziomu 120 Hawk .
5

Zacznij czwartą pracę , przypisując jeden punkt umiejętności na każdym z Hurricane , Ster na wiedzy fachowej i Phoenix, przed maxing bystre oczy w trzech punktach . Max na Hurricane i Bow Specjalizacja przed wprowadzeniem 10 punktów na strzelanie , Maple Wojownika i koncentratu. Przypisaćpozostałe umiejętności PR do poziomu 200 do preferowanych umiejętności , jak wszystkie wersje po poziomie 156 będzie mieć taką samą wytrzymałość . Imperium

Dodaj komentarz