Jak zgrupować obiekty w Source SDK

Source SDK tozestaw do tworzenia do tworzenia map do gier , które korzystają z oprogramowania , takich jak zawór ” Gmod ” lub ” Half Life 2 ” Gracze mogą tworzyć własne mapy i wstawić obiekty lub wzory jednak pragną . Grupowania przedmiotów pozwala przesunąć dużej liczby elementów wokół na mapie , bez konieczności przemieszczania się po jednym na raz. Można również edytować zgrupowanych obiektów na raz , dzięki czemu o wiele łatwiej zmienić cechy obiektów i konstrukcji . Instrukcje
1

load zawór platformy „parowy” i kliknąć w menu „Narzędzia”.
2

Wybierz ” Source SDK ” na liście Narzędzia i załadować mapę lub utworzyć nowy . Foto
3

Naciśnij i przytrzymaj „Ctrl ” i kliknij na obiekty , które chcesz pogrupować . To tylko wybrane obiekty , nie czyni ichjedną grupę .
4

Naciśnij klawisz „Ctrl ” i „G „, aby wszystkie wybrane obiekty do jednej grupy , które można przesuwać i edytować w taki sam czas .

Dodaj komentarz