Jak grać w Milton Bradley Pocahontas grę

Milton Bradley dwie gry planszowe oparte na filmie Disneya ” Pocahontas ” . ” Pocahontas Picture Hunt ” jest dla dzieci w wieku 3 do 6 i ” Pocahontas Canoe Race ” jest w wieku 7 i wyżej . „Picture Hunt ” jestwyszukiwanie zdjęć dla dwóch do czterech graczy , który składa się z 30 płyt i 30 żetonów . ” Canoe Race ” to gra strategiczna dla dwóch do czterech graczy . Wymaga to dwie deski gry , cztery pionki znaków, cztery kawałki kajakowe , cztery pionek stoi , kawałek skały na temat gry , grający kawałek , 12 i 48 liści żetonów karty . Instrukcja
Pocahontas Picture Hunt
1

Usuń wszystkie płytki z arkusza . Każda płyta musi mieć znak obrazu.
2

Odwróć i mieszać płytki .
3

Lay płytek piątkami w poprzek i sześć w dół . Wybierz gracza, który pierwszy.
4

Obrót w jedną płytkę nad , symboliczną stroną do góry , tak, że wszyscy gracze widzą znak . Jeżeliznak pokazuje Pocahontas, John Smith lub Meeko , usunąć znak z płytki . Połóż żeton zakrytą przed gracza i wrócić płytki do oryginalnej lokalizacji , z boku token- szczeliny w dół . Jeśliznacznik jest pusty , pokazuje dowolny inny znak lubgracz ma już ten znak , musi ona zwrócić płytki do oryginalnej lokalizacji , token- side down . To kończy swoją turę .
5

Zbierz jeden Pocahontas, John Smith i Meeko znak , aby wygrać.
Pocahontas Canoe Race Game
6

Usuń elementy gry z arkusza części . Wybić gniazdo kajak kajak i zamontować na górze stojaka pionek . Włóż pionka znaków w podstawce . Połączyć dwie plansze .
7

Shuffle karty. Radzić sobie trzy karty twarzą w dół do każdego gracza i umieścić pozostałe karty w talii . Umieść żetony liści w stos . Każdy z graczy umieszcza swój pionek w przestrzeni w pierwszym rzędzie na pierwszej planszy .
8

Ustaw pień na przestrzeni liści w ostatnim wierszu pierwszej planszy . Umieść w skałę na przestrzeni liści w ostatnim rzędzie drugim planszy .
9

Wybierz pierwszego gracza . Każdy gracz używa karty Kajak i wiosła kartę przenieść swoją postać pionek o jedno pole do przodu i do tyłu . Rock i zaloguj karta przesuwa skałę lub zaloguj jedno pole w dowolnym kierunku . Grający rocka lub dziennika można przesunąć kawałek na każdej przestrzeni , z wyjątkiem jednego zajmowanej przez jego pionek . Karta Paddle to jedyny sposób , aby przenieść swój pionek wyłączyć z przestrzeni zajmowanej przez skały lub dziennika . Wszelkie lądowania na polu gracz dostajeliści liści żeton i nie może użyć karty kajak podczas tej tury .
10

Wyrzucić niepotrzebnych kart i dobrać nowe karty na koniec każdej tury , dopóki nie trzy .
11

Przełącz deski , gdygracz dostaje do końca ostatniej płyty . Przesuń pierwszy deskę przeddrugim i podłącz je ponownie . Umieścić elementy gry i pionki w tych samych miejscach na nowej płycie .
12

Zbierz trzy żetony liści i ziemi na brzegu na przestrzeni ostatniej planszy , aby wygrać .

Dodaj komentarz