Jak zrobić niestandardową klasę w Dungeons and Dragons

trzecia edycja Dungeons and Dragons wykonał doskonałą robotę pokazując graczom mechanikę leżących u podstaw gry. Istota i opisy pozycji są tak szczegółowe , że jest to łatwe do zmiany, zarówno dużych jak i małych, aby dostosować je do kampanii lub swojej postaci . W tym samym celu ,Dungeons and Dragons system klasy jest tak łatwe do manipulowania , które można utworzyć klasę specjalnie dla jego potrzeb w bardzo krótkim czasie . Czytaj dalej, aby dowiedzieć się more.Things musisz
Dungeons and Dragons Players Handbook Obrazów Dungeons and Dragons Przewodnik Mistrza Podziemi
Pokaż więcej instrukcji
1

Zdecyduj się na swoim ogólna koncepcja dla klasy . Bardziej szczegółoweklasa jest w głowie ,łatwiej będzie zaprojektować .
2

dowiedzieć się, czyklasa będzieklasą bazową lubklasa prestiż . Jeśli klasa ma bardzo specyficzną ostrość, ograniczony obszar, w którym może on funkcjonować lub ograniczoną zdolność , a następnie utworzyć klasę prestiżową . Jeśliklasa ma więcej zdolności ogólnych i obszarów operacyjnych , a następnie utworzyć klasę bazową .
3

Wybierz przybliżoną liczbę poziomów klasa będzie miała . Podstawowe klasy zawsze mają 20 poziomów , natomiast klas prestiżowych zazwyczaj 3, 5 lub 10 ( ale może mieć dowolną liczbę ) . To daje poradnik jak wiele specjalnych umiejętnościklasy trzeba ,ilość rzucania zaklęć , siłę ataku i tak dalej
4

Wybierz podstawowe numery dla swojej klasy : . Bazowej premii do ataku , rzutów obronnych , uderzył umrzeć i umiejętności punktów . To gdzie twoja koncepcja będzie naprawdę pomóc . Większość z nich będzie oczywiste ( np. kółka pisowni prawie zawsze o wysokiej Woli ) , ale jeśli masz jakieś , że nie jesteś pewien , zaznacz je i można je zmienić później .
5

Rozpocznij wypracowanie specjalnych zdolności swojej klasie . Dodać dodatku zdolności postępu w logiczny sposób ( np. Rouges coraz Sneak Attack każdy inny poziom lub Rangers coraz Ulubiona wrogiem co pięć poziomów ) . Nie twórz przypadkowości list . Nie jest rzadkością, aby przełączyć rzeczy wokół z oryginalnych pomysłów w tym momencie . Jak najlepiej, aby upewnić się, żeklasa dostaje coś na każdym poziomie , nawet jeśli to tylko atakować lub zapisać podwyżek ; nikt nie chce pustych poziomów .
6

Wybór umiejętności klasowe . Podczas podnoszenia umiejętności , należy pamiętać, liczbę punktów umiejętnościklasa będzie posiadać. Jeśli klasa posiada tylko2 + Int punktów to oni też mają ograniczony zestaw umiejętności , jak również. To ważne , że odbywa się to po tym, jak specjalne zdolności są wybrane w przypadkuumiejętność wymaga testu umiejętności .
7

Decydując się na czary i zaklęcia progresji może być trudne . Przeliterować progresje są łatwo pobierane z istniejących materiałów . Liczba czarów za pomocą klas jest bardzo wysoka , więc to będzie Cię od konieczności opracowania dokładnych progresje . W zależności od koncepcji klasy , czary mogą byćistniejące wcześniej listy lubjeden niestandardowej . Podczas dostosowywania listę czarów , ważne jest, aby myśleć o specjalności klasy ; Niektóre czary mogą być łatwiejsze do oddania , a niektóre trudniejsze niż standard. Wreszcie należy wziąć pod uwagę , jak wiele czarówklasy powinny mieć dostęp do ; niektóre listy czarów powinna mieć tylko garść czarów dostępna w jednym poziomie .
8

Spójrz swojej klasie , i zdecydować, czy wszystkie decyzje , które zostały wykonane prace na zewnątrz. Nie bój się zmiany części swojej klasie , jeśli uważasz, że są nad – lub pod zasilaniem . Dwukrotnie sprawdzić wszystkie numery w celu zapewnienia , że działają one obecnie z pomysłów trzeba było po ich wyborze . Co najważniejsze , upewnij się, że klasa jest to, co chcesz . Łatwo jest sidetracked podczas pracy na coś takiego i pochodzą z innego wyniku , niż przewidywano .
9

Playtest swoją klasę . Jeśli prowadzisz grę, w którejgracz gra niestandardowej klasy , upewnij się, że wiesz, że umiejętności klasowe mogą zmienić w trakcie gry . Jeśli nie są fajne z tym, to trzeba znaleźć inny odtwarzacz , aby go przetestować . Alternatywą jest miećNPC użyć klasy . Będzie to wymagało więcej pracy z Twojej strony , ale mechanicy będą łatwiejsze do testowania i zmienić . Imperium

Dodaj komentarz