Najlepsze miejsca do Solo w Final Fantasy XIV

W ” Final Fantasy XIV ” Square- Enix masowo – multiplayer online role – playing game , gracze przechodzą w sferę Eorzea , tworzenia niestandardowych znaków, walczy ogromne potwory i podróżując samotnie lub w jednostkach wykonane się z graczami z całego świata . Jako gracze pokonać wrogów , zyskują rangę w postaci „poziomów „. Wyrównanie sam wwydajny , skoncentrowany sposób jest znany jako ” solo „. Choć gracze mogą w pojedynkę niemal wszędzie , niektórzy wrogowie i lukratywne tereny oferują więcej możliwości niż inne. Gridania

regionie Las Gridania , dojrzałe z Moogles i magii , Istnieje wiele możliwości wyrównywania solo początkujących graczy poniżej poziomu 25 . Bardzo wcześnie gracze mogą znaleźć sukces solowy kierowania mobów świstaki gwiazdkowe i funguars w obozie Bentbranch natomiast te na poziomie średnim można kierowaćtrudniejsze thistletail świstaków w Camp Emerald Moss. Tuż pod poziomem 15 , chrząszcze i mola w jaskiniach Emerald Moss oferuje zdrowe punkty doświadczenia . Przeszłość poziom 15 , funguars Obóz bajki spokojny i fullgourd funguars rade , a jego roselets później pomóc graczom przełamać barierę 20 .
Limsa Lominsa

Jak Gridania , Limsa Lominsa ,wodne tematyce naród , przeznaczony dla graczy solo między poziomami jednego do 25 lat. Około poziomie pięciu , Obóz Brodaty mobów pomocy gracze rocka przejść przez pierwszych poziomach , jak zrobić obfite owiec w pobliżu latarni morskiej obozu , które również spadek liczny przydatne przedmioty . Na około 15 do 20 poziomu , gdy dodos Camp Czaszki Doliny i mola Obóz Bloodshore pomocy soloers szybko wyrównać . Imperium Ul’dah

Później w gry ,zniszczonym krajem Ul’dah oferuje możliwości dla graczy solo między poziomami 25 i 50 . Przed poziomie 15 , Obóz Czarny Pędzel oferuje przyjazne moby solowy podczas jaskinie Obóz Drybone wózków gospodarza i mole . Po poziomie 15 , dodos Drybone za , roje pszczół i trudne puks pomóc graczom postępy . Położony na północ od Ul’dah ,puk obozie Nanawa Mines pomaga graczom osiągnąć poziom 30 .
Porady

W wysiłku , aby gra dla wszystkich graczy, zrównoważony , ” Final Fantasy XIV ” ogranicza graczy do ośmiu godzin w tygodniu . wyrównującym Jednakżelimit ten wynosi osiem godzin pracy wyrównującym jednej klasy , więc gracze mogą kontynuować solo, przez przełączanie klas pracy. Korzystając z leves – Zadania dostępne na jaskrawy niebieski licznik Gildii Poszukiwaczy Przygód – pomaga gracze przejść przez poziomy , podobnie jak pozyskiwanie i tworzenie elementów. Po 20 poziomie , pracując z osobą ogólnie służy jako bardziej efektywny sposób , aby uzyskać poziom niż solo . Imperium

Dodaj komentarz