Czym jestDead Zone w FPS

first-person shooter ( FPS ) gatunek jest oparta na koncepcji pokazując świat gry oczami Ciebie – jako postać w grze. Zamiast przeglądać swój charakter , widać tylko jego lub jej broń i otoczenie , które zapewniają bardziej realistyczne wrażenia . Ze względu na aspekt konkurencji multiplayer online gatunku , precyzyjna kontrola jest bardzo ważna. Gracze grać strzelców pierwszej osobie albo za pomocą myszy i klawiatury na komputerze PC , lub z kontrolera analogowego na konsoli . Bez względu na to jaka metoda kontroli wolisz ustawienia dead zone mieć duży wpływ na sposób, w jaki na interakcję ze światem gry . Opis

first-person shooter , można użyć prawego drążka analogowego (na konsoli ) lub myszy ( na PC ) , aby rozejrzeć się po świecie gry . Celować celownik, umieszczone w centrum swojego punktu widzenia , oznacza gdzie amunicja wpłynie kiedy ogień broni. Strefa martwa określa jak reaguje Twoje kontrole są podczas przesuwania punktu widzenia i wraz z nim krzyżyk . Z małą martwą strefę , twoje krzyżyk przesunie się natychmiast po przesunięciu myszy lub prawy analogowy drążek . Większa strefa martwa wymaga przesuwania myszy lub analogowy drążek dalej od punktu spoczynku w celu przeniesienia krzyżyk na ekranie .
Mały Dead Zone

zaletą małej martwej strefy jest reagowanie . Ponieważ wymaga mniej wysiłku , aby przenieść krzyżyk , można rozejrzeć się i zdobywać cele szybciej, podczas gry . Masz również większą precyzję w precyzyjnej regulacji , takich jak przy celu z karabinu snajperskiego . Wadą jest to, że , ponieważ kontrole są tak wrażliwe , może być trudno utrzymać celownik centralnie na cel , podczas gdy jesteś w ruchu . Ponieważgra odbiera wszelkie ruchy wykonywane za pomocą myszy lub analogowy drążek , Twój punkt widzenia może się nieoczekiwanie zmienić podczas dostosować pozycję lub , jeśli jesteś zaskoczony przez innych graczy . Imperium Duża Dead Zone

większa strefa martwa eliminuje niepożądane ruchy , które występują , jeśli kontrole są zbyt wrażliwe na jego reakcję. Oznacza to, że celem nie będą zachwyceni , jeśli przypadkowo przesunąć mysz lub analogowy drążek lekko raz nabył swój cel . Większe martwych stref również zapobiegać problem smużenia (zwany także wędrówki lub dryfujących ) , które mogą wystąpić, gdy drążki analogowe zacząć zużyciu. Boprawy drążek analogowy służy tyle strzelców pierwszej osoby ,zużycie może spowodować, aby nie koncentrować trzymać prawidłowo . Z małą martwą strefą , to powoduje, że aparat do wirują bez wejścia. Minusem dużym martwej strefy jest , że kontrole mogą czuć odpowiadać , zwłaszcza jeśli są używane do małej martwej strefie .
Zbiory Korekty

na konsoli , jedynym sposobem , aby ustawić strefę martwą dla first-person shooter jest poprzez „Ustawienia” lub ” Sterowanie ” Menu gier , które obsługują tę funkcję. Jeśligra nie pozwala na korektę strefy martwej , utkniesz z domyślnymi ustawieniami gry i kontrolera . Na konsolach obecnej generacji ,Playstation 3 ma mniejszą martwą strefę w porównaniu do konsoli Xbox 360 . Na PC ,strefa martwa można regulować z poziomu niektórych grach lub przy użyciu narzędzia konfiguracji myszy.

Dodaj komentarz