Władca pierścieni gry Ryzyka Instrukcje

Ryzyko jestpopularna gra planszowa wydana w 1957 rokugra wymaga od graczy , aby kontrolować armie i zasięgnąć dominacji nad światem . . W Władca Pierścieni Risk , gracze rywalizują o dominację Śródziemia . Ta gra planszowa będzie przyjemny dla miłośników gier i fanów strategii ryzyka, ze szczególnym odwołania wśród Władca Pierścieni ćpunów . Zasady gry są podobne do oryginalnej gry planszowej Ryzyko . Pierwsze kroki

Najpierw trzeba rozdzielić karty na dwa oddzielne pokłady, terytorium i Adventure. Dwie dzikie karty będzie obecny na pokładzie terytorium; te powinny zostać uchylone . Terytorium należy talia Następnie oddziela się na trzy poszczególnych pokładów zwanych ” dobry „, ” zło ” i ” neutralny „. Pokłady mogą być umieszczane zakryte obok planszy . Każdy gracz wybiera kolor i złapać wszystkie bataliony ich kolor . Żółte i zielone armie są dobre , a czarne i czerwone armie są złe . Żółte i zielone armie pochodzą z Władcy Pierścieni znaków elfickich łuczników , jak Jeźdźcy Rohanu i Eagles . Czarne i czerwone armie zawierać znaków takich jak trolle i orków tarcze.

Każdy gracz dostanie określoną liczbę batalionów wyjściowych w celu ubiegania się o terytoria przed rozpoczęciem turowa gry. Gry dla dwóch graczy będzie miał każdy gracz rozpoczyna się 60 batalionów , podczasgry na cztery gracz będzie miał 45 batalionów na każdej stronie . Terytoria będą wyrywkowo przez terytorium do czynienia karty każdego gracza . Gry dla czterech graczy pozwoli na osiem kart , które mają być rozpatrywane dla każdego gracza . Po zostały twierdził terytoria początkowe , rollumiera , aby zobaczyć , kto idzie pierwszy . Zwycięzca umieszcza na terenie batalionu na nieodebrane , a gracze na zmianę , twierdząc, dodatkowe terytoria aż 64 zostały twierdził . Pozostałe bataliony są następnie wykorzystywane do wzmocnienia terytoria kontrolowane .
Taking Your Turn i Winning

Gracze na zmianę w ruchem wskazówek zegara . Kolej może obejmować przyjmowanie i wprowadzanie dodatkowych batalionów , angażowania się w walki , zbieranie kart terytorium, zbieranie kart Przygody , zastępując lidera i przesuwając Fellowship . Drużyna będzie oznaczonazłoty pierścionek rozpoczynając w Shire . Gra jest ostatecznie wygrywa się lub przegrywa , gdyDrużyna wreszcie dociera Góry Przeznaczenia . Drużyna robi postępy w kierunku Góry Przeznaczenia wzdłuż określonej ścieżki w zależności od rzutu kostką przez każdego gracza podczas swojej tury . Toczenia wyższy niż trzy przeniesie Fellowship , podczas toczenia mniej niż trzy zachowa nieruchomo Fellowship . KiedyDrużyna dociera w Mount Doom ,gracz posiadający aktualną kolei rzuca kostką . Wyższa niż trzy rolki niszczy pierścień i kończy grę .

Zwycięzca decyduje w oparciu o liczbę punktów każdy gracz ma , gdy pierścień jest niszczony . Punkty przyznawane są w zależności od miasta i twierdze kontrolowanych , jak również karty Przygody grał i regiony odbyła . Gra może być również zdobył wcześnie, jeśligracz kontroluje wszystkie Śródziemia przedDrużyna niszczy pierścień . Imperium

Dodaj komentarz