Jak IP -Track ktoś na Akustyka

” Akustyka ” to darmowa gra postać światowej budynek, który pozwala graczom na tworzenie i środowisk akcji z resztą ” Akustyka ” społeczności . Z obcymi wprowadzając projekty innych graczy , nie jest zaskoczeniem , że niechęć wybucha od czasu do czasu , zmuszają wielu twórców gier , aby znaleźć sposoby, aby odmawiać innych graczy z ich serwerów . Niestety , problematyczne gracze mogą stworzyć drugie konto i dołączyć do serwera , chyba żetwórca gry wykonuje zakazu IP . W rezultacie , wielu użytkowników ” Akustyka ” szukać sposobów , aby śledzić adresy IP innych graczy, gdy wchodzą w grę . Instrukcja
1

Otwórz Akustyka Studio.
2

Wybierz ” Workspace ” z menu rozwijanego po prawej stronie , aby uzyskać dostęp do zmiennych z poziomu .

Tanie 3

Znajdź folder o nazwie ” Script ” i otwarte poprzez kliknięcie na niego . Ta akcja otworzy kod gry świata
4

Wejście następujące linie kodu : .

Game.ChildAdded : connect (function ( dziecko)

jeśli dziecko: ISA ( ” NetworkServer ” ), a następnie

child.IncommingConnection : . połączenia (funkcja ( IP , replikator )

Instance.new ( ” stringValue ” , roboczy ) Nazwa = IP

druku ( IP )

koniec)

koniec)

Ta część kodu rejestruje adresy IP innych ” Akustyka ” graczy po wprowadzeniu gry .
5

Zapisz zmiany .
6

Host serwera z gry i czekać na innego gracza , aby dołączyć . Adresy IP znaków pojawi się jako tekst na ekranie , gdy inny gracz dołączy do gry . Imperium

Dodaj komentarz