Jak utworzyć Counter Strike Source Map

Jeśli opanujesz wszystkie mapy dostępne do gry w Counter -Strike: Source , możesz zrobić następny krok i stworzyć mapy własne. Zawór Hammer Editor Program pozwala na tworzenie map , które mogą być przesłane do gier takich jak Counter-Strike . Gdy wiesz, podstawy tworzenia pokoju z tego programu , i dodanie proste obiekty jak postać antyterrorystycznej i źródła światła , można przejść do opracowania pełnej mapy do walki terrorystów within.Things Będziesz Potrzebny ładunek komputer
Counter-Strike : Hammer Editor Program zaworu źródłowego programu
Kliparty Pokaż więcej instrukcji
1

Załaduj program Zawór Hammer Editor i tworzyć nową mapę , wybierając Nowy w menu Plik . Przeciągnij paski narzędzi do boku, aby zapewnić więcej miejsca oglądania na mapie . Widok z góry jest oznaczony siatka X /Y i widoki boczne są na dole zaś z literą w etykietach .
2

Użyj Zablokuj narzędzie do tworzenia pokoju na mapie . Przeciągnij narzędzie wzdłuż górnej siatce widoku , aby blok 256 szt. szeroki i głęboki . Sprawiają, że blok 192 szt. wysoki w siatce widok z boku , a następnie naciśnij Enter. Drążą bloku naciskając kombinację klawiszy Ctrl -H i wybierając -32 jak grubość w oknie dialogowym , które się pojawi .
3

Zrób podmiotu z podmiotem światła narzędzie , które jest nad blokiem narzędziem . Wybierz światła podmiot z listy po prawej stronie. Zaleca się utrzymanie ustawienie domyślne . Umieść jednostkę w bloku w górnej siatce widoku, a następnie przesuń go w dół , w widoku z boku , dopóki nie jest w bloku . Naciśnij klawisz Enter , apojawi się czerwona kropka w bloku reprezentującego światło .
4

Wybierz punkt odradzania w bloku , który jest gdziepostać rozpoczyna grę . Z podmiotem Narzędzia wciąż wybierz Info_player_counterterrorist z listy i umieścić jednostkę w pokoju przy użyciu górnej siatki . Upewnij się, że jest co najmniej osiem jednostek nad podłogą podczas dostosowywania swojej pozycji w siatce bocznej .
5

z listy Entity Wybierz inne elementy, które mają w tej mapie . Umieścić je w dowolnym miejscu w bloku (pokój) , który ma za pomocą tej samej metody .
6

Zapisz mapę w przypadku wystąpienia błędów podczasmapa kompiluje .
7

Prasa F9 aby skompilować mapy . W oknie dialogowym wybierz opcję Normal na placach oznakowanych BSP , VIS i RAD w oknie dialogowym . Zaznacz pole wyboru Nie uruchamiaj grę po kompilacji . Naciśnij klawisz Enter, i niech mapę kompilacji
8

Zamknij Młot i otwarty Counter-Strike : . Źródło . Otwórz mapę konsoli i wejścia , a następnie nazwę pliku mapy. Naciśnij Enter, aby załadować mapę do Counter-Strike . Imperium

Dodaj komentarz