Instrukcje gier dla konia Sense

” Koń zmysł ” to gra planszowa o Breyer , który wymaga dwóch do czterech graczy , w wieku 7 i wyżej . Gracze odpowiedzieć prawdziwe lub fałszywe lub kilka ciekawostek pytania o wybór koni w celu zebrania wstążki i wygrać mecz . Gracze mają okazję do kradzieży taśmy od innych graczy i do zakwestionowania innych graczy z pytań ciekawostki . Gra zawiera ponad 200 różnych kart ciekawostki więc nie ma pytania powinny być powtórzone w jednym meczu . Konfiguracja

Wybierz kawałek gry koń dla każdego gracza . Umieścić pionki w okolicy koń stodole planszy , czyli tam, gdzie zaczną . Shuffle i ciekawostki podzielić karty w czterech wyznaczonych kategorii . Umieścić te karty na czterech rogach planszy w wybranych obszarach . Zebrać i umieścić zestawy czterech żółty, czerwony, niebieski i okrągłych Wstążki w narożnikach z kart do gier, jeden zestaw na stos kart . Daj matrycę do najmłodszego gracza i rozpocząć grę .
Zbiory Zasady gry

Każdy gracz rzuca kością na początku swojej tury. Potem przenosi się jej gra koń poskładać liczbę miejsc pokazanych na matrycy . Gracze mogą poruszać się w dowolnym kierunku na płycie . Jeśligracz ląduje na fioletowym miejsca karta ciekawostki , inny gracz musi dobrać kartę michałki od tej części planszy i przeczytaj pytanie głośno . Jeśligracz, którego kolej jest może poprawnie odpowiedzieć na pytanie , dostaje się do podjęcia jednego z wstążkami z tej części forum. Jeśli jej odpowiedź jest nie tak , jej kolej się kończy. Gracze muszą przenieść się do każdej części planszy i zbierać po jednym z żółtym, czerwonym, niebieskim i okrągłych wstążkami . Pierwszy gracz , aby zebrać wszystkie cztery wstążki i zrobić to wszystko z powrotem do zwycięstwa strefy startu .

Spacje i Karty

” Koń Sense ” płyta posiada kilka różnych typów pomieszczeń , które wymagają tych przestrzegać pewnych wskazówek. Jak wcześniej wspomniano , Purpurowy obowiązuje wskazuje pytanie michałki . Koń buta oznaczamiejsce , gracz musi rzucić wyzwanie innemu graczowi , dając mu pytanie michałki . Jeśligracz odpowie nieprawidłowo zakwestionowana ,inny gracz może ukraść wstążkę z jego kolekcji . Jeśligracz odpowie poprawnie kwestionowane , wolno mu wyzwanie oryginalny Challenger , rysując kolejną kartę michałki . Zła odpowiedź oznaczaprzy challenger straci wstążkę do zakwestionowanego gracza .

Dzikie Karty są częścią każdej talii ciekawostki . Jeśligracz czerpie dziką kartę podczas wyzwanie , obowiązują te same zasady , agracz musi postępować zgodnie z dziką kartą . Jeśligracz rzuca kostką i przesuwa się do tej samej przestrzeni innego gracza ,gracz, który był na miejscu pierwszy musi powrócić do obszaru startowego. Imperium

Dodaj komentarz