Fajne Gry 1960

1960 byłyprostsze , bardziej niewinny czas . Gry wideo, komputery domowe i inteligentne aplikacje telefoniczne były nadal lat od hotelu. Jeśli chcesz obejrzeć film , trzeba było wyjść z domu i pójść do teatru , a nie wynajmie błyszczącą, srebrną tarczę . Dla domu rekreacji , gry planszowe były na porządku dziennym. Wyżu demograficznego spojrzeć na tych gier z miłością , i wiele gier przetrwały do dziś. Rock ‚ Em Sock ‚ Em Robots

Wprowadzony w 1966 roku , Rock ‚ Em Sock ‚ Em Robots wyróżniona ring bokserski z tworzywa sztucznego z dwóch plastikowych robotów mechanicznych ( jeden niebieski , jeden czerwony) w środku . Gracze manipulować roboty z kontrolerami na stronie pierścienia . Mogli przenieść roboty do przodu i do tyłu , a lewy i prawy, a także stemple rzut. Jeśli wylądował bezpośrednie trafienie w szczękę przeciwnika , to skłoniło głowę robota do pop-up i wygrał . To było dość proste , ale co osiem -letni chłopiec chciał jednego . To było prawdopodobnie dlategogra wyróżniona roboty ; Wszystko z robotów było fajne w latach 60-tych . Mattel ponownie grę w 1996 roku , ale w znacznie mniejszym formacie .
Twister

Milton Bradley przedstawił Twister w 1964 roku jako ” gry , która łączy cię w węzłach . ” Jej piękno leży w jego prostocie i głupoty . Zawierała dużą winylową matę z czterech kolumn o różnych kolorach kropek i tektury pokrętła . Jeden gracz manipulowane z tarczy , które wskazują, gdziepierwszy gracz musiał umieścić rękę lub nogę , takie ” lewa ręka , niebieski ! ” lub ” Prawa noga , zielony ! ” Jak każdy gracz wziął zakręt ,gra zasługuje na swój wniosek – pan przywiązany do węzłów. Jeśli padł , byłeś z gry . Ostatnim graczem pozostała byłazwycięzcą. Gra jest wciąż popularna w 2011 roku i dostępne w większości sklepów z zabawkami . Imperiumgrze życia

życie było wprowadzenie przez firmę Hasbro w wczesnych latach 60-tych i stał się hitem w pokładzie rodzinnym gry. Gracze zakręcił duże pokrętło na środku planszy i przeniósł swoje żetony (małe samochody z tworzywa sztucznego)Liczba miejsc wskazanych . Gracze mogli iść na studia lub podjąć pracę właściwą drogę . Pobrali się i mieli dzieci ( kołki zostały zepchnięte do samochodów , aby wskazać to ) , zdobył ( i stracił ) pieniądze , napotkał problemy i sukcesy . Gracz, który przybył na końcu z najbardziej pieniędzy wygrał – tak jak w rzeczywistości . Życie jest nadal dostępny w lokalnym sklepie z zabawkami , a są wersje , jak również online .
Trouble

Problem został wprowadzony przez Milton Bradley w połowie lat 60-tych . Jest toklasyczny ” wyścig ” gra planszowa jak gracze przesuwają swoje kawałki wokół planszy w próbie być pierwszy dotrzeć do mety . Jeśli twój kawałek jest wylądował na innego gracza – kłopoty ! – Trzeba wrócić do początku i zacząć od nowa . Co sprawiło kłopoty fajne itrochę różni się od innych gier planszowych jest to, że kości zostały zawarte w plastikowej bańce , że gracze wciśnięty ( Pop -o-matic ) . Które powodują, że kości skakać i upadek (a także zapobiega utracie kości , problem wspólnego zarządu grze). Kłopoty wciąż przeżywa od 2011 r. i jest dostępna w kilku wersjach , w tym w ” Star Wars ” tematu. Imperium

Dodaj komentarz