Jak zrobićTyp Inwazja Gra

” Halo : Reach ” umożliwia graczom tworzenie własnych map do użytku osobistego lub nawet online. Z różnych map i możliwości także jestrodzaj Invasion gry . W Inwazji , są trzy fazy , zazwyczaj z wychwytemZaznacz jako ostatniej fazy . Z powodu wielu etapów , tworząc grę niestandardowy inwazji może być szczególnie skomplikowane. Po skonfigurowaniu szczegółów , gracze będą mieli pełną kontrolę nad ich twórczą ” Halo : Reach ” map . Instrukcja
1

Otwórz edytor poziomów , aby stworzyć swój własny poziom . Wybierz rodzaj gry , jak ” Inwazja „, nie ” Podstawowa edycja „. Rozpoczęciem projektowania niestandardową grę wybierając podstawowe mapy , np. Forge .
2

ustanowić punkty odradzania przez uderzenie ” Object Options ” ( przycisk „X ” ) . Wybierz punktów odradzania i upewnić się, że te punktów odradzania neutralnie przynależność , a nie je dla jednej z drużyn .
3

Wybierz strefę odradzania (niespawn point ) , dążąc na ikonę klepsydry nad punktem odradzania i wybierając „Opcje obiektu. ” Wyznaczenia tych stref odradzania na podstawie których zespół chcesz tarło w strefie odradzania . Start z niebieskim zespołu .
4

Zmień dane strefy odradzania za błękitne zespołu tak, że” Sekwencja Spawn ” jest ustawiony na ” 1 „. Zmienić ” miejsce na start” wartość „prawda” i „Game szczegółowego” wartość „false „. ” Symetria ” wartość musi być ” Zarówno ” i” Rodzaj gry Etykieta ” musi być ” INV_RES_ZONE . ”
5

zmień te same specyfikacje czerwony podstawowego zespołu strefie odradzania . Dane te konfiguracji stref odradzania tak, że każdy zespół ikra tylko w tych obszarach , o ilepierwszym celem jest nadal bronić. Raz, że cel ten jest brany , każdy zespół będzie tarło w nowych strefach odradzania .
6

Skonfiguruj drugiej strefy odradzania dla każdej drużyny w identyczny sposób jak w pierwszej strefie odradzania , z kilkoma wyjątkami . Zamiast ” Sekwencja Spawn ” o wartości ” 1 „, zmień ją na wartość ” 2 „. Ponadto, ” w grze szczegółowy” należy się „Prawda ” , zamiast „false „.
7

Skonfiguruj trzeciej strefie odradzania identycznie do drugiej strefy odradzania , poza tym, że należy zmienić „sekwencja Spawn ” z ” 2 „na” 3 „.
8

Tworzenie stref docelowych , tworząc cylinder lub pudełko z narzędziami w dolnym prawym rogu ekranu. Cele te muszą odpowiadać ich sekwencji z sekwencjami o strefach tarła . Pierwszym celem będzie mieć „sekwencja ” z ” 1 „,drugi będzie mieć wartość ” 2 ” , a ostatni będzie miał wartość ” 3 „.
9

Skonfiguruj dodatkowe szczegóły od każdego celu , takie , że ” miejsce na starcie ” jest ” prawda „, ” Gra szczegółowy” jest ” Fałsz „, ” Symetria ” ma wartość ” Both ” i ” Rodzaj gry Label ” ma wartość ” INV_OBJECTIVE . ” Terytoria te cele muszą być ustawione do tej drużyny broniącej .
10

Ustanowienie ostatni cel z ” Rodzaj gry Label ” ustawiony jako ” INV_OBJ_FLAG . ” To ustawienie spowodujeflaga na tarło w tym miejscu .
11

Utwórz punkt końcowy cel działania jako obiektywnego lokalizacji dla drużyny atakującej wnieść flagę . Ten ostatni cel ma taką samą konfigurację co trzeciego punktu obiektywnego , z tym, że” Rodzaj gry Label ” jest ” INV_Objective . ” Imperium

Dodaj komentarz