Jak zrobić GUI Praca w Akustyka

GUI Stojaki na graficzny interfejs użytkownika ; można tworzyć i używać GUI jest w 3 – D wirtualnym świecie online ” Akustyka „. Aby utworzyć GUI , należy najpierw zaprojektować swój kształt , jego etykietę i żadnych przycisków , które będą potrzebne . GUI mogą być realizowane tylko w 2- D i zachowa swoją orientację , niezależnie od tego, gdzie jesteś w stosunku do niego . Instrukcja
1

Otwórz Akustyka Studio i otworzyć swoje miejsce .
2

Użyj funkcji Udim2 stworzyć miejsce dla GUI. Na przykład , można użyć następującego kodu:

lokalnym r = Instance.new ( „Frame ” )

r.Position = UDim2.new ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 )

r.Size = UDim2.new ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 )

” r.Position = UDim2.new ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 ) ” wiersz kodu reprezentuje w którym pojawią sięGUI w swoim miejscu . Aby przenieść GUI wokół miejsca , zmienić ” ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 ) ” numery . Każda liczba reprezentujewspółrzędnych ; zmieniając numery można zmienić lokalizację GUI.
3

Tworzenie prostokątnej ramy dla GUI , który pojawi się w każdej chwiligracz łączy się z miejsca . Na przykład , należy użyć następującego kodu :

game.Players.PlayerAdded : connect (function ( Gracz )

lokalne f = Instance.new ( „Frame ” )

lokalne s = Instance.new ( ” ScreenGui ” )

f.Parent = s

s.Parent = Player.PlayerGui

f.Position = UDim2.new (0,5 , 0 , 0.5 , 0 )

f.Size = UDim2.new ( 0.5 , 0 , 0.5 , 0 )

koniec)

” game.Players.PlayerAdded : połączenia (funkcja ( gracz ) ” polecenie to jest to, co mówi twoje GUI do inicjowania , gdygracz łączy się z miejsca .

” r.Size = UDim2.new ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 ) ” . . . reprezentuje rozmiar GUI Zmiana numerów w linii kodu będzie zmienić rozmiar GUI
4

Tworzenie wejść przycisk do swojej GUI na przykład , należy użyć następującego kodu:

game.Players.PlayerAdded : connect (function ( Gracz )

lokalne f = Instance.new ( ” TextButton ” )

lokalne s = Instance.new ( ” ScreenGui ” )

f.Parent = s

s.Parent = Player.PlayerGui

f.Position = UDim2.new ( 0.1 , 0 , 0.1 , 0 )
< p> f.Size = UDim2.new (0,5 0 , 0.5 , 0 )

f.MouseButton1Down : connect (function ( )

print ( ” Kliknąłeś GUI tekstu ! ” )

końca )

końcowego )

” f.MouseButton1Down : connect (function ( )

print ( ” ! Kliknąłeś GUI tekstu ” )

końca ) ” Kod opowiada swoje GUI do wyjścia ” kliknąłeś GUI tekstu ” w każdej chwiliużytkownik kliknie na lewo GUI . Możesz zmienić tekst na cokolwiek chcesz . Można również przypisać akcję do prawego przycisku myszy przy użyciu funkcji ” f.MouseButton2Down ” . „Polecenie .
5

Kliknij” Save ” , aby zapisać GUI do miejsca .

Dodaj komentarz