Jak zrobić grę 3D PC

gry komputerowe z elementami symulacji 3-D sposóbludzkie oko widzi . Opierają się one na funkcje biblioteki kodów , których transformaty i wyświetlać obiekty w przestrzeni wirtualnych 3-D . Tworzenie gier 3-D do komputera polega na programowaniu , że wzywa tych bibliotek kodów, z których wiele jest swobodnie dostępne . Mimo, że jest to możliwe, aby gra 3-D od podstaw przez czytanie samouczki , można również dowiedzieć się, jak rzeczywiste gry są poprzez badanie ich kod źródłowy . Tworzenia gier 3-D komputera daje pełną kontrolę nad środowiskiem , charakter i inne elementy gry. Instrukcje
1

Zagraj w otwartą grę źródłowy jak Scrabble3D lub FreeOrion , pobierz jego kod źródłowy . Strona pobrałeś grę wykonywalny z będzie miał link do zip , tar lub innego pliku archiwum gospodarstwa pliki źródłowe gry.
2

Wyciąg poszczególne pliki źródłowe w grze z pobranego archiwum . Przeczytaj w instrukcji obsługi programu archiwizacji dla szczegółowe instrukcje dotyczące wydobycia .
3

Otwórz dowolny edytor tekstu , a następnie załadować do niego jednego z plików źródłowych wyodrębniony . Wybierz plik, którego nazwa jasno wyjaśnia, co zrobić funkcje pliku. Na przykład , GameBoardManagement.c lub PlayerAttributes.java są dobrymi kandydatami .
4

Dowiedz się każdej linii w pliku źródłowym , w tym wszystkich uwag . Komentarzy często pojawiają się po średnikiem , mają składnię i pisownię słowa i są regularnie w nawias przez znaki takie jak ” /* ” lub ” ” . ” Napisz nowych komentarzach Kod źródłowy wyjaśniające oświadczenia można zrozumieć. Powtórz ten krok dla pozostałych plików źródłowych .
5

kompilacji kodu źródłowego 3-D gra Korzystanie bezpłatny zestaw wykonany w języku kod źródłowy swojej gry został napisany w . Na przykład , dostać rozwój Java Zestaw do gry Java lub kompilatora GCC dla gier napisanych w C lub C kodu ++ . Zapoznaj się z dokumentacją zestawu ze szczegółowymi instrukcjami na kompilacji .
6

Zrób zmianę jednego z ciągów liczbowych lub stałe ze źródłami dla oświadczenia można zrozumieć . Na przykład , zmiany 50 do 100 w zestawieniu ” jeśli wojownik [ i] a następnie .hasGold wojownik [ i] .points + = 50 ; ” .
7

skompilować i uruchomić zmodyfikowaną grę . Jeślizmiany dokonane nie działa zgodnie z oczekiwaniami , należy pamiętać, to w komentarzu kodu źródłowego , a następnie zmienić kolejny stała. Drobne zmiany źródła sprawdza zrozumienie gry.

Dodaj komentarz