64 Bit vs . 32 Gracze Bit

Podczas piątej generacji konsoli do gier wideo systemów dom pod koniec lat 1990 , były dwie szkoły myślenia : Format i magazyny vs Grafika i czas ładowania . System w tym momencie byli 32 -bitowy lub 64 -bitowe systemy . To odnosi się do graficznej mocy technologii za gry , wmyśl którejwiększaliczba bitów, tym lepsza grafika . Szósta generacja ( 128 bit ), został wydany w 1998 roku. Głównych pretendentów

było kilka konsole do gier wideo w tym bitowej ery 32 i 64 , w większości odpadli wcześniej z braku wsparcia , z wyjątkiem trzy firmy . To oznaczało wprowadzenie Sony do branży gier , w tym samym czasie Nintendo i Sega kontynuowała kolejnych systemów . To były główne trzy pretendentów wojny konsoli piątej generacji w Stanach Zjednoczonych .
W 32 bitowych

piąta generacja systemów gier do domu miał dwa główne 32 bit rywali ; Sega i Sony . Sega opublikowała najnowszą konsolę Sega Saturn , a to także oznaczało wprowadzenie Sony Playstation . Oba systemy zostały wydane w 1994 roku i stosowany format CD oparte . Główną korzyścią z formatem CD było to, że mogą one posiadaćznacznie więcej informacji , a deweloperzy gier miał dużo więcej miejsca na takie rzeczy , jak np. wideo cut- sceny, muzyki symfonicznej i dialogu w ich gry .

The System 64 bit

piątej generacji naprawdę miał jedną prawdziwy rywal z technologii 64 -bitowych . Podczas gdy Sony i Sega koncentruje wysiłki na nowej technologii CD oparte Nintendo odbyło silny do formatu kasetowego , żefirma spotkała się z ich sukcesów poprzednich konsolach.

Nintendo 64 został wydany w 1996 roku w Stanach Zjednoczonych . Decyzja , aby trzymać się z formatem kasety była oparta wyłącznie na fakcie, że format CD do gier był jeszcze stosunkowo nowy i miał ogromne czas ładowania do swoich gier . Naboje były znajome i formatowanie dla Nintendo praktycznie nie miał czas ładowania .
Podobieństwa

Obie konsole 32 -bitowe i 64 -bitowe miał skupić się na nowych technologiach , które nie zostały widziałem w grach , aż do tego czasu. Wielki nacisk położono na co gry mają środowisk 3D . Do tego czasu ,nacisk był na liniowych gier platformowych , w przeważającej części . Jest w stanie poznać środowisko, w dowolnym kierunku, była rewolucyjna w czasie . Otrzymał wiele znanych tytułów 3D ” facelifts , ” biorąc znaki wprowadzone na poprzednich konsolach do gier i dając im traktowanie 3D.
Zwycięzca

prawdziwym zwycięzcą wojny że się między piątą generację konsol mogą być dyskutowane wśród graczy na zawsze , byłwyraźnym zwycięzcą w zakresie wsparcia , zarobiona i formaty, które zostały przyjęte . Tarcze bitowym 32 wygrał ogromne poparcie od fanów i twórców , udowadniając , że grafika nie były wystarczająco samotnie do realizacji sukcesu systemu. Nintendo słuchał mas i ich systemu followup , poszły w technologii płyty. Imperium

Dodaj komentarz