Jak zrobić grę Wrestling

zapasy gra to świetny sposób , aby kształcić dzieci o zapasach gry moves.Playing przyczynia się do wzmocnienia więzi rodzinnych , a gdy członkowie rodziny spotykają się, aby stworzyć grę , obligacje te są wzmacniane nawet more.Things Ty ” będziesz musiał Obrazów karty indeksowe
Pen
czerwony i niebieski markery lub mazaki

Pokaż więcej instrukcji
1

Zapisz ofensywne ruchy na karty indeksowe , które zostały kolorowe z niebieskim markerem . Todobry pomysł, aby rozpocząć z tylko pięć ruchów. Możesz dodać więcej później . Start z pięciu podstawowych ofensywnych ruchów dostaje, które niosą strażaka ,takedown pojedynczej nogi ,nogi dwukrotnie takedown ,hip- rosyjska blokada iprzeciągnij . Dodać 10 kart dla każdego z pięciu ofensywnych ruchów. Będziesz miał 50 kart ofensywnych move .
2

Zaprojektuj kartę obronnego dla każdego z pięciu różnych ruchów ofensywnych . Będziesz mieć pięć różnych ruchów obronnych , a każdy będzie miał słowo ” licznik „, a następnie jednym z pięciu ofensywnych ruchów. Użyj czerwony wyróżnienia oznaczyć obronne cards.Make 10 kart każdego „przeciw ” karty w sumie 50 obronnych kart ruch.
3

Shuffle się dwa stosy kart oddzielnie . Powinieneś mieć stos niebieskich kart i ofensywnych stos czerwone kartki obronnych . Czynienia pięć kart i ofensywne pięć kart każdemu graczowi obronne .
4

Każdy gracz odgrywa ruch niebieską kartę ofensywną i czerwoną „przeciw ” kartę twarzą w dół, tak , że nikt nie wie, co przenieść lub licznik został wybrany . Odwróć wszystkie karty po karty zostały rozdane.
5

Każdy człowiek , który gra ofensywną kartę, która nie jest skutecznie zareagować obronnych punktów kartpunktowych. A udane wyniki licznikpunktów kart dla osoby , który zagrał kartę przeciwnie . Na przykład, jeśli odtwarzaczodegrał hip -lock ofensywną kartę i gracz B grał Counter Hip blokada karty obrony , gracz B zdobywa punkt . Ale jeśli gracz C odegrał Counter rosyjską kartę oporu , następnie Graczzdobywa punkt . Należy pamiętać, że wiele punktów strzelił dla każdego kolei jak każdy obraźliwe karta padnie na karcie obronny każdego gracza .
6

Zagraj w pięć rund . Zachowaj sumy bieżącej dla każdego kolei dla ofensywnych i defensywnych kart każdego gracza . Gracz z największą liczbą punktów na koniec pięciu tur jestzwycięzcą. Imperium

Dodaj komentarz