Jak uruchomić statku w Astro Rycerzy

Rycerze się ” Astro ” Powierzchnia wyspy w grze przygodowej online ” Poptropica ” pozwala przejść do przestrzeni kosmicznej i odwiedzić inne planety . Zanim będzie można wybrać się na takie przygody , jednak trzeba uruchomić obcy statek kosmiczny , który rozbił się na bagnach . Podczas uzyskiwania do statku jest zagadką samą w sobie , gdy masz do niego dostęp , należy również pręt paliwowy i koordynuje , zanim będzie można wystrzelić w kosmos i odwiedzić księżyc . Instrukcja
1

Uruchom grę i kliknij ” Astro Rycerzy ” Wyspa znajduje się na dole po lewej stronie mapy.
2

Idź w prawo , aż dojdziesz do fontanny po uruchomieniu wyspę . Przełącz się na miejscu świecące znajduje się na rogu po prawej stronie fontanny dostać monetę . Chodzić w lewo i wejdź do ” House of Mordred ” które jestlokalne muzeum .
3

Daj monetę do człowieka w fioletowy kapelusz , dzięki czemu można swobodnie zwiedzać muzeum . Kliknij książek stojących na stole górę , aby otrzymać kartę biblioteczną .
4

Wyjdź z muzeum i iść w prawo , aż dojdziesz do zamku . Kliknij przednie drzwi na zamek , aby wprowadzić , i kliknij w pierwsze drzwi po prawej stronie , aby dotrzeć do biblioteki . Zbieraj książki oznaczone jako ” mistyczną broń Arturus ” i „Życie z Mordreda : .Przestroga ”
5

lewej kliknij cegłę , że ma inny kolor i znajduje się po lewej stronie sekcji literatury faktu , tuż nad tablicą MCM . Zejdź na dół po schodach , które się pojawi.
6

Grab spleśniały ser leżący na podłodze , a następnie kliknij dźwignię obok celi . Wróć się i przebiegnij obok strażników do ucieczki biblioteki .
7

Wprowadź pokój tuż przed schodami po lewej stronie i umieścić spleśniały ser na podłodze , aby uchwycić robota myszy . Zbierać tajne wiadomości na szufladzie i wyjść z pokoju .
8

Idź po schodach na górę , a następnie wprowadzić do sali tronowej na szczycie. Porozmawiaj z królową , aby otrzymać dokument ze współrzędnymi na niej. Wyjdź z zamku i zachować pieszo w prawo , aż dojdziesz niektórych chłopów . Mów do męskiego chłopa otrzymywać worek nawozu .
9

Idź pod górę i wpisz ” Ye Olde Rumour Mille . ” Mówić do dziewczyny ubrane na czarno , aby otrzymać symbole kosmiczne w zamian za tajne wiadomości . Skok na linie wisi tuż nad nią , aby odblokować biegi młyna . Opuścić młyn , podnieś zwój liny obok niego , a następnie wskoczyć na dach , gdzie jesttajne wejście .
10

Przełącz na ramionach młyna spin im lewo , który z kolei otwiera pokrywę na górze. Wprowadź właz i użyć nawozu na pokładzie najechania aby go zasilać . Po zasilany , to leci z włazu i ląduje w bagnie , co daje łatwy dostęp do statku kosmicznego.
11

Wróć do zamku i skakać na parapetach aż do powierzchni dachu, na którym balista stoi . Przywiąż linę do strzałki w balisty i wystrzelić ją w drzwiach wieży po lewej stronie. Spacer po linie i wprowadzić na wieżę . Odebrać notatkę księżnej wewnątrz skrzyni skarbów .
12

Przeczytaj uwagę , aby dowiedzieć się , że Mordred ukrył swoje sekrety pod łóżkiem . Powrót do muzeum i patrzeć pod łóżkiem na skrawkach papieru . Poczytać gazetę , aby dowiedzieć się współrzędne pobliskiego księżyca.
13

Wyjdź z muzeum i kliknij fontanny wychować zagadkę . Kliknij na trzech symboli , które pasują te na papierze podany przez dziewczyny w młynie . Kliknij symbol słońca , aby otworzyć tajne przejście . Idź na dół to i mówić do chłopaka zbrązowe włosy stojących na prawej stronie sali , aby dostać klucz znalazł się w domu Mordreda .
14

Wyjdź z fontanną i powrócić do obszaru z chłopami . Na prawo od chłopa , który dał ci obornika , są dwie bele siana . Naciskać bele siebie ujawnić tajne właz i otwórz go za pomocą klucza , który otrzymałeś . Zejdź w dół po linie i przejść obok sowy mechanicznej , co powoduje , że latać na zewnątrz.
15

wspiąć się z powrotem w górę liny i zwolnij przycisk myszy mechanicznej. Sowa zjada go i zaczyna za tobą wokół . Wróć na dół i przesunąć luku ścianę z lewej strony sali , dopóki nie kruszy. Śledź tunel , który objawia się i wprowadź otwór na drugim końcu . Spowoduje to przejście do komórki, w bibliotece , ale po przyjeździe , robot w komórce samozniszczeniu .
16

Kliknij lewym przyciskiem myszy na sowy i kliknij lewym przyciskiem myszy na pręcie paliwowym , który był wyrzucane na zewnątrz komórki przez wybuch . Sowa pobiera pręt i daje go do swojej postaci . Odtworzyć swoje kroki z powrotem do młyna i skok na pokładzie hover. Jeździć na nim przez całą drogę doprawej bagna i kliknij na statku , aby wejść .
17

Włóż pręt paliwowy do gniazda , w którychłamane jeden jest do zasilania na statku. Wpiszksiężyc współrzędne widoczne na papierze znalezionej pod łóżkiem Mordreda (X : 56 , Y : 52 ) , a następnie kliknij czerwony ” Uruchom ” przycisk . Twój statek rozpocznie podróż w kosmos i do pobliskiego księżyca. Imperium

Dodaj komentarz