Guesstures Wskazówki

Guesstures to świetna gra na imprezy i uroczystości rodzinnych . Kopiowanie się „gra split- sekund szarady , ” Guesstures wymaga od graczy , aby działać szybko się i odgadnąć słowa z kart pojęcia. Opierając się głównie na udziale grupy ,gra jestświetny sposób, aby wszystkim zaangażowanym i zachować osoby z poczucia pominięta. Dwie drużyny rywalizują , aby zobaczyć , kto może odgadnąćnajbardziej . Zespół znajbardziej po dwóch rundach , czy ” sceny ” wins.Things czego potrzebujesz
Mimer -Timer Obrazów kart Guesstures (pomarańczowe i niebieskie pokładu pokładzie ) Zbiory czterech lub więcej graczy

Zobacz więcej instrukcji Katowice 1

zrozumieć, co guesstures imiennik są . Celem gry jest , aby działać na słowa za pomocą guesstures . Są ruchy , działania i gesty Zachowujesz się, aby uzyskać swój zespół do odgadnięcia wskazówki . Aby guessture poprawnie , nigdy nie może dokonywać żadnych dźwięków , ale rekwizyty i pomoce wizualne są w porządku . Państwo mogą słowa w ustach , ale nie słowo, które chcesz ludzi do odgadnięcia. Na przykład, jeślikarta mówi ” GUN , ” usta słowo ” bang” jako pojęcia . Zapraszam do zatrudniają tradycyjnych technik szarady jak umieszczając palce na nadgarstku do wskazania sylaby . Jednak nie zawsze jest to najszybsze sposoby , i chcesz bić zegar . Wszelkie naruszenia tych przepisów prowadzi do utraty tego punktu .
2

Zapoznaj się z Mimer -Timer . To unikalne urządzenie przypomina Klaps używane na planach filmowych i oferuje wiele funkcji w Guesstures . Posiada on karty , trzyma bramkę i ustawia czas . Card-holding/time-keeping aspekt sprawiaMimer -Timer szczególnie istotne , ponieważ w miarę upływu czasu to pochłania karty pojęcia. Musisz dostać się drużyny odgadnąć słowo , a następnie chwyć kartę z Mimer -Timer , zanim zostanie zużyty . Można dostać tylko punkty za karty domyślił i chwycił .

Aby ustawić go , umieścić Mimer -Timer na gładkiej powierzchni , jak drewnianej podłodze lub stole . Powinien on być w stanie tak, że tylkoaktor widzi wskazówki . Podnieś klapy – ramię , i spojrzeć na rogu pod spodem zobaczyć przełącznik . Przerzucić przełącznik w górę . Następnie obrócić pokrętło znaleźć tuż pod przełącznikiem kierunku ruchu wskazówek zegara , aż się już nie zmieni . To uruchamia stoper.

Przed Mimer -Timer , pisać nazwy zespołów obok ” CAST ” oraz punkty rekord obok ” Scena 1 ” i ” Scena 2 „.

3

podzielić wszystkich uczestników na dwie a nawet zespołów . Jeśli gra z nieparzystej liczby osób , jedna drużyna może mieć jedną dodatkową osobę . Każdy zespół powinien ustalić kolejność , w jakiej ma działać . Wszyscy gracze muszą działać . Jeśli gra z nierównych zespołów ,zespół krótkiego jednostronne wybiera jedną osobę , aby przejść dwa razy .

Guesstures jest podzielony na dwie rundy , lub ” Sceny „. Scena 1 składa się z łatwiejszych wskazówek o niższej wartości punktowej . Scena 2 składa się z twardszych wskazówek o wyższej wartości punktowej . Każda scena stwierdza, kiedy każdy gracz działał .
4

Odtwórz Scene 1 .Pierwszym aktorem dla zespołu 1 wybiera cztery karty z niebieskim pokładzie . Wszyscy gracze używają niebieską talię w Scene 1 Każda karta ma dwa słowa wydrukowane na nim – . Jeden wart jeden punkt i jeden wart trzy punkty . Gracz wybiera słowa ona myśli będą najskuteczniej domyślił . Gracz musi wybrać jedno słowo z każdej karty , ale może łączyć wartość punktu , kiedy uzna za stosowne .

Po cztery słowa są wybrane ,gracz organizuje im najłatwiej najtrudniejszy w zakresie myśli, jak szybko ona może się jej koledzy z drużyny , aby je odgadnąć . Mimer -Timer posiada cztery gniazda na nim i zjada karty od lewej do prawej. Gracz kładzie karty ona myśli jej zespół odgadnienajszybciej po lewej , a te , które będą miałynajdłuższy na prawo .

Gracz wtedy wiatry pokrętło na Mimer -Timer , aby rozpocząć odliczanie czasu. Korzystanie guesstures , dostaje jej zespół odgadnąć każdy trop . Gdysłowo na karcie jest domyślić ,gracz musi pobrać kartę z Mimer -Timer . Pamiętaj , masz tylko punkty za karty chwycić . Jeśli zespół domysły , aleMimer -Timer zjada go , nie punkty są przyznawane . Kiedy upływa liczyć swoje punkty i zgadzają się je pod zespołu 1 obok ” Scena 1 „.

Pierwszym aktorem na team 2 powtarza proces . Odtwórz zastępców między zespołami , aż wszyscy gracze poszli . Kiedy już , Scene 1 jest skończona.
5

Odtwórz Scene 2 . Wykonaj te same kroki, jak sceny jednym wyjątkiem , a nie korzystać z karty Orange. Wartości punktowe na kartach są dwa pomarańczowe lub czterech . Po zakończeniu Scena 2 dodać wszystkie punkty z obu scen , aby zobaczyć , kto wygrał . Imperium

Dodaj komentarz