Czym są interaktywne gry

? Wszystkie gry się wejście od gracza lub graczy, i powrócić zwrotne . W tym sensie , wszystkie gry są interaktywne . Niemniej jednak , niektóre gry wyciągnąć z odtwarzacza w świat gry do tego stopnia , że gry wymaga dużo koncentracji – i tak , że gracze dostroić się rozrywki i otoczenie . Gry te są często określane jako gry zanurzenia. Zanurzenie spoczywa na graczy, którzy muszą zawiesić niewiarę na temat gry w świecie fantasy i akceptują realizmu w grze ; Jednak niektóre czynniki mogą wpływać na potencjał gra jest do wykonania zanurzenia . Wejście i opinie sensoryczna

łatwo rozpoznawalny czynnik, który może wyciągnąć gracza do świata gry jest wzmocnione interakcji sensorycznej . Systemy wirtualnej rzeczywistości zanurzyć wzrokowe i słuchowe zmysły gracza w grze , oferując grafikę 3D i dźwięk stereo . Gracze czują , że są one fizycznie w świecie gry . Doświadczenie czuciowych nie musi być generowany komputerowo ; wiele gier korzystać scenki w rzeczywistym środowisku , aby utworzyć doświadczenie zanurzenia . Na przykład , szkolenie wojskowe wykorzystuje symulacje prawdziwych warunkach bojowych z udziałem ludzi , broni i scenariuszy .
Narracja

Innym czynnikiem, który może zanurzyć graczy w grze jestwykorzystanie prowokacyjny , wciągająca historia. Sukces niektórych znanych gier wideo demonstruje tę zasadę . Na przykład ,seria Halo skupia się na wojnie pomiędzy ludźmi a obcymi. Wciągająca historia w grze działa w taki sam sposób jak wciągającą powieść ; gracze chcą wiedzieć, co dzieje się dalej i mieć emocjonalny inwestycji w rozwój postaci i środowiska . Jednak w świecie gry , gracze mogą rzeczywiście wpłynąć historię za wynik. Imperium Strategia

Strategia wygrać można wyciągnąć graczy do gry , nawet jeśli tam isn ‚t narracji orazgra oferuje minimalną sensorycznej opinii. Gracze skoncentrowanie się na ich strategii , aby wygrać grę może stać się tak , że zanurzonym bodźce rozpraszające zamknąć i zewnętrznych . Jednym z przykładów gry , która wykorzystuje strategię tworzenia zanurzenie jest szachy
interakcji społecznej

gry Immersion może pozwolić graczom na interakcję ze sobą swobodnie – . Nawet wtedy, gdy są mil od siebie. Rozmowa pudła, globalne i czaty systemy Voice over Internet Protocol pozwala graczom gier wideo , tworząc zespoły i komunikować się ze sobą . Wiele gier komputerowych włączenia gry zespołowej z wykorzystaniem złożonych interakcji społecznych . PlayStation 3 ma protokołów usług Voice over Internet przez niektórych gier (takich jak ” Call of Duty ” ) , imulti-player online game ” World of Warcraft” zawiera podobną usługę głosową , a także zespołów i globalne czatów.
Imperium

Dodaj komentarz