Chocobo Przewodnik dla Final Fantasy XIII

W chocobos w ” Final Fantasy XIII ” dla PlayStation 3 są w dwóch różnych odmian, z Cocoon i Pulse Gran . Chocobos Cocoon to małe , domator ptaki hodowane jako zwierzęta domowe . Gran chocobos impulsowe są dzikie i większy rozmiar i mają różne przydatki twarzy , które odróżniają te Chocobo od klasycznej ostateczny wygląd Fantasy tego zwierzęcia . Podróżując

jedyny obszar można jeździć Chocobo w Final Fantasy XIII to region Gran Pulse . Twoja jazda Chocobo nie będą podróżować poza tym szczególnym obszarze , więc trzeba będzie zdemontować , jeśli chcesz podróżować gdzie indziej. Musisz poruszać się wrogów podczas jazdy Chocobo lub ryzyka uzyskiwanie wyrzucony ptaka . Każdy Chocobo ma mały miernik , który zmniejsza morale każdym uruchomieniu w wrogowi . Jeśli wyczerpuje tego miernika , twoja postać jest wyrzucane z Chocobo i trzeba znaleźć inną jeździć .
Skarbów

Kiedy montujesz Chocobo , można otworzyć funkcję skarb – polowanie . Gdy pojawi się w pobliżu skarbżółty wykrzyknik wyskakuje przez głowę Chocobo za . Przerwać jazdę i sprawdzić kierunek że głowa Chocobo jest obecnie twarze. Chocobo będzie wskazywać bezpośrednio na skrzyni skarbów . Po otrzymaniu miejsca skarb , twój Chocobo wykopuje dół do klatki piersiowej . Imperium Dostęp

widać zarówno Cocoon i Gran Pulse Chocobo w całej grze , nie otrzymasz przedmiotu potrzebnego do jazdy Chocobo , aż po 14 misji ” Final Fantasy XIII „. Po wykonaniu tego zadania , otrzymasz Gysahl Uprząż, która otwiera się okno dialogowe z jazdy , gdy zbliżasz się do Chocobo .
Zbiory Lokalizacje

Archylte stepu w Gran Pulse Region zawiera wszystkie Chocobo jazdy. Większość Chocobo są specjalnie skoncentrowane w czcionki z Namva części stepu , który jestobszar wcześniejszej misji przed uzyskać dostęp do Chocobo jazdy. Niektóre obszary w stepie są całkowicie niedostępne bez chocobos , ponieważ mogą one przejść wielkie odległości między skały w tej dziedzinie . Imperium

Dodaj komentarz