Zabawa Webelos Gry

Webelos to najwyższy poziom programu Cub Scouts . Chłopcy w wieku od 7 do 11 mogą uczestniczyć w Cub Scouts , co wiąże grając w gry i ukończenie czynności związanych z zasadami Cub Scout i misji . Niektóre gry na świeżym powietrzu można grać dla zabawy , podczas gdy inne gry pomagają uczyć pracy zespołowej i innych ważnych umiejętności . Gry linowe

Liny są wykorzystywane w Cub Scouts do wiązania węzłów oraz ćwiczenia technik ratowniczych . Możesz stworzyć grę przekaźnika , dzieląc jaskinię na dwa zespoły . Daj każdemu z członków zespołu linę i mamy wyścig drużyn , aby związać wszystkie ich kawałki razem za pomocą liny węzeł kwadratowy lub inny rodzaj węzła . Symulacji ratowania dającCub Scout zwój liny . Umieść koc na ziemi i mają pozostali członkowie den usiąść na nim , aby reprezentować ludzi tonie w wodzie . Daj każdemu dziecku pięć minut, aby skorzystać z liny , aby zapisać jak wielu ludzi, jak to możliwe .
Zbiory wodne Gry

W ramach Webelos , chłopcy się o bezpieczeństwo wody i spędzić czas na zewnątrz, udział w działaniach związanych z wodą . Można trzymać wyścigach sztafetowych ucząc chłopcy pływać uderzeń , po nich wyścig z siebie , aby zobaczyć, kto może przekroczyć basen pierwszy podczas wykonywania grzbietowy, klasyczny lub motylkowy . Czy można grać w wersji wody Tug-of -war mając dwóch chłopców chwyć przeciwległe końce kick pokładzie pianki . Czy chłopcy zaczynają kopać w wodzie , próbując wcisnąć chłopaka do tyłu . Pierwszy pchaćinne tyłu wygrywa. Imperium gier
sensoryczna

Webelos musi nauczyć się wykorzystywać swoje zmysły do przetrwania na zewnątrz. Aby pomóc doskonalić swoje zmysły słuchowe , możesz zagrać w złapać złodzieja . Umieścić pierścień kluczy w metalowej misce . Usiądź na krześle nad miską i harcerz masiedzieć w fotelu z zawiązanymi oczami . Pozostali harcerze muszą stać w kręgu wokół krzesła. Lider mówi: „Złodziej przychodzi ” i jeden z harcerzy szybko łapie klucze od miski. Zawiązanymi harcerz musi poprawnie wskazać w kierunku zwiadowcy , który ukradł klucze albogra zaczyna się od nowa . Jeśli wskazuje poprawnie ,człowiek, który wziął klucze jest ” to „.
Zbiory Gry Komunikacja

Możesz pomóc harcerze uczą się umiejętności komunikacyjnych przez gospodarstwa zamiatacz ulic polować , gdy zwiadowcy musi rozszyfrować kod Morse’a , hieroglify lub języka migowego , aby dostać się do końca polowania. Wyzwanie zwiadowców do tworzenia własnych kodów do rozwiązania za pomocą wspólnych symboli. Można również zagrać w kalambury , gdzie Webelos musi działać z dobrze znanego filmu , historii lub zdarzenie używając tylko gestów i symboli . Imperium

Dodaj komentarz