Sztuczki dla Final Fantasy Tactics A2

” Final Fantasy Tactics A2 : Grimoire z Rift ” to taktyczna gra RPG film wydany w Japonii 2007 i Stanów Zjednoczonych w roku następnym . Tytuł Nintendo DS jest częścią długo działa serii Final Fantasy , która rozpoczęła się w 1987 roku Istniejewybór sztuczek i wskazówek dla tej gry . Kryteria Zwiększ

Otrzymujesz trzy pytania podczas LUSO Letni Journal, prolog gry. W zależności od kolejności swoje odpowiedzi , możesz odblokować różne atrybuty dla klanu . Odpowiedź na zamówienie „B , B, B ” w celu zwiększenia mocy o jeden. Dodać dodatkowy punkt do prędkości , odpowiadając ” B, C , A. ” Za dodatkową punktu unika, odpowiedź ” B, A. ” Odpowiedź „B , A, B ” lub ” B, B , A” , aby zwiększyć swoje szczęście i umiejętności jednego Doświadczenie odpowiednio . Połączenie odpowiedź ” B, B ,” Smash wzrasta o jeden punkt
Get esperów

esperów się . „Final Fantasy Tactics A2 : Grimoire of rozpadliny ” są potężne istoty stworzone przez bogów . Te mogą być wezwani do pomóc w walce , ale należy najpierw wykonać określone zadania , aby je odblokować . Wygrać Puchar Jylland odblokować Esper Exodus . Aby uzyskać Esper Famfrit , zakończyć Cup Goug . Wypełnij Cup Graszton dla Adrammelech . Roszczenia zwycięstwo w ​​Pucharze Loar , Graszton Cup, Fluorgis Cup odblokować esperów Chaos , Mateus i Hashmal odpowiednio . Dla Esper Cuchulainna , wygrać Puchar Odalia .
Odblokuj Rodzaje znaków

Istnieje wiele typów postaci w tej grze , ale niektóre muszą zostać odblokowany przed można ich używać. Wykonać odpowiednie zadania , aby otrzymać nowy typ postaci . Aby odblokować Widzący , wykonaj Cat Meow . Zakończyć się być dążenie Fighter i uzyskać rodzaj znaku Fighter . Play przez Zielonej Dominium dostać zieloną Maga . Kompletna Znając bestii Veis Assassin i Nu Mou Nobles odblokować klas postaci Beastmaster , Assassin i arcanist , w tej kolejności . Aby otrzymać rodzaj znaku Niszczyciel , ukończyć quest o tej samej nazwie .
Pozyskanie Chocobo

Head do Targu Drzewnego w greenfire z rycerzem Chocobo . Można spotkać potwora po przyjeździe. Walczyć , a będziesz miał wielu wrogów do pokonania. Radzić sobie z tymi wrogami w dowolnej kolejności , ale z jednym wyjątkiem ; opuścić Chocobo trwała. Walczyć z Chocobo , dopóki jego punkty życia są na poziomie krytycznej. Przesuń rycerza obok stworzenia i wybierz „mount” , gdy pojawi się opcja . Chocobo jest teraz oswojone i pod kontrolą .

Dodaj komentarz