Ruby Sanctum 10 Walki Przewodnik

Ruby Sanctum jestdungeon raid w ” World of Warcraft ” gry online. Wprowadzone z patchem 3.3.5 , ten raid oferuje trzy różne mini- bossów , Baltharus się Warborn , Saviana Gorejącej i ogólne Zarithrian i jednego bossa , HALION . Wszystkie cztery walki wymaga dogłębnego zrozumienia strategii do pokonania . Raid Skład

Walki wewnątrz wersji 10 -man w Ruby Sanctum wymagają dwa zbiorniki , dwie lub trzy uzdrowicieli i pięć lub sześć dealerów szkody. Dodatkowowalka Haliona wymaga co najmniej dwóch osób , najlepiej uzdrowicieli , w stanie usunąć albo przekleństwa lub magiczne debuffy . Z tego powodu , Paladyna i szaman uzdrowiciele powinni upewnić się, że wprowadzili punkt talentu , odpowiednio, Sacred Cleanse oczyszczanie i Ulepszony Duch .
Baltharus się Warborn

członkowie Raid inne niż zbiorniki powinny zapewnić, że pobyt za BaltharusWarborn w każdej chwili uniknąć śmierci , ponieważ on ma Cleave zdolności . Dodatkowo , to szef będzie okresowo wykorzystywać Blade burza, wicher na zdolność typu , które gracze powinni przejść od celu uniknięcia obrażeń . Wszyscy gracze powinni zatrzymać się w odległości większej niż 12 metrów od siebie ze względu na osłabiająco Brand, umiejętność , która zmniejsza obrażenia zadawane przez jednego konkretnego gracza i wszystkich innych graczy w ciągu 12 jardów od niego , przy jednoczesnym zwiększaniu szefa obrażenia zadawane przezsam kwota . Kiedy już osiągnie 50 procent zdrowia ,szef utworzy kopię siebie . Drugi zbiornik powinien odebrać tę kopię , tak szybko , jak to możliwe , aby uniknąć go aggroing na uzdrowicieli i zabijania . Dealerzy uszkodzenia powinny nadal zabija oryginalny egzemplarz szefa, jakodruga kopia zniknie, gdy umrze . Imperium Ogólne Zarithrian

Ogólne Zarithrian stosuje układania pancerz debuff zmniejszający jego zbiornika ; raz to debuff osiągnęła dwa lub trzy stosy ,drugi zbiornik powinien drwić szefa. On też od czasu do czasu korzystać z zastraszenia krzyczeć nieunikniony Obszar działania ogłuszenia , i wezwania Onyx Flamecaller dodaje. Dodaje te powinny być odbierane przez dowolny zbiornik nie jest tankowania bossa w tej chwili i szybko zabity przez dealerów szkody.
Saviana Gorejącej

powodu czołowej stożka Saviana Gorejącej za atak oddech , wszyscy członkowie raid wyjątkiem zbiorników powinna zapewnić stoją za nią , a nie przed nią . Ona również okresowo rozwściecza , zwiększając jej prędkość ataku i powodując jej wyrządzić okresowe obrażenia od ognia do całego rajdu . Druidzi , łotrzyków i myśliwi mogą usunąć tę rozwścieczyć , chociażnalot może przetrwać to tyle ran , jeśli nikt nie może go usunąć . Ona również okresowo latać i rzucać Conflagration na niektórych odtwarzaczach . Dotknięte gracze powinni odejść od innych, aby uniknąć ich uszkodzenia ; jeślizbiornik jest ukierunkowane przez pożar ,drugi zbiornik powinien drwić Saviana od niego.
Haliona

Haliona jestwalka trójfazowe . Upewnij się, wszyscy gracze działają w tym samym czasie , gdy zbiornik ciągnie HALION lub niektórzy gracze mogą być trwale zamknięte poza obszarem walki przez ścianę płomieni , który pojawia siępo kilku sekundach od Haliona jest zaangażowany . Halion posiada dwa standardowe umiejętności smoka, frontalny atak stożka i machnięcia oddech ogon . Gracze inne niż zbiorniki powinny unikać stojącej przed nim , a nie gracze powinni stać za nim .

Pierwszy etap tej walki jest dość prosty , tylko z dwoma niebezpiecznymi zdolnościami . Halion okresowo spadnie meteor na losowego gracza . Obszar uderzenia meteoru zostanie pokazany przez czerwonawo graficznej znajdującego się na ziemi ; razmeteor uderza w ziemię , cztery ślady ognia przedłuży z obszaru oddziaływania na ścianie ogniowej otaczającej obszar walki . Gracze powinni odejść od obu powierzchni uderzenia i szlaków palność uniknąć śmierci . Dodatkowo , będzie okresowo Haliona oddanych Fiery Combustion na losowego gracza . Zdolność ta zajmuje niewielki obrażenia od ognia do odtwarzacza dotkniętego i stosuje układania debuff o nazwie Mark of Combustion każdym razem zadaje obrażenia . Po usunięciu Fiery Combustion ,plaster ogień pojawi się pod odtwarzaczem ; wyższakwota Mark spalania stosy na odtwarzaczu ,większa ta poprawka będzie . Gracze dotknięte Fiery Combustion powinien natychmiast uruchomić do muru otaczającego teren walki i od innych graczy ; po osiągnięciu w ścianę , uzdrowiciele powinni natychmiast rozwiać Fiery Combustion .

druga faza walki rozpoczyna się po zdrowie HALION sięga 75 procent . Szef zniknie i pozostawić portal do krainy cienia , w jego miejsce . Cały rajd , z wyjątkiem jednego z czołgów i jeden z uzdrowicieli , należy wziąć ten portal ; Drugi zbiornik powinien byćpierwszym, który go w , bezpośrednio po pozostałych uzdrowicieli , a następnie przez dealerów szkody. Istnieją dwie możliwości do czynienia w sferze cienia . Pierwszy , Zużycie Dusza , działa identycznie jak Fiery Combustion i powinny być rozpatrywane w dokładnie taki sam sposób . Druga możliwość Twilight Cutter, jest bardziej złożona. Po wejściu w sferę cienia , można zauważyć dwie sfery cienia powoli krążąc wokół obszaru , umieszczony w temperaturze 180 stopni względem siebie. Halion okresowo pobudzać tych sfer ; kiedy to się stanie ,pojawi się belka między sferami , zadając obrażenia wszystkim graczom złowionych przez niego . Sfery będzie nadal obraca natomiast tak się stanie, to wszyscy gracze wewnątrz sfery cienia będzie musiał kontynuować ruch , aby uniknąć wiązki .

Trzeci etap walki rozpoczyna się po zdrowie HALION sięga 50 procent . W tym momencie ,portal do sfery fizycznej pojawia się w królestwie cieni . Połowa dealerów szkody powinien ten portal i głowę z powrotem na zewnątrz . W tej fazie , Halion pojawia się zarówno w sferze fizycznej i sfery cienia . Jeden zbiornik , jeden uzdrowiciel i trzy dealerzy muszą walczyć szkoda go na zewnątrz , do czynienia z dokładnie takich samych możliwości jak fazy jednego , podczas gdy pozostali członkowie raid walczyć go w królestwie cieni , do czynienia z dokładnie takich samych możliwości jak fazie drugiej . Dodatkowo Haliona zyska metr cielesności , która określa, jak wiele szkody zajmuje w każdej dziedzinie . Jeśli bierze więcej szkód wewnątrz wewnątrz królestwa cieni niż w sferze fizycznej , będzie zajmować więcej szkód w sferze fizycznej i mniej w sferze cienia , i vice versa . Kluczem do czynienia z tym etapie jest utrzymanie uszkodzenia w obu królestwach zrównoważoną , zapewniającmetr cielesność pozostaje tak blisko 50 procent , jak to możliwe .
Heroic
trudności Łódź

heroiczna wersja trudność walki HALION zawiera kilka różnic . Łaty pozostawione przez Fiery Combustion i Konsumpcji Dusza będzie aktywny w obu światach , zmniejszając ilość graczy ma do dyspozycji przestrzeń uniknąć innych umiejętności. Dodatkowo , będzie cztery kule w sferę cienia , a nie dwa , a dwa Zmierzch Cutter belki tworzące krzyż. Imperium

Dodaj komentarz