Shark & amp; Połowów gry matematyczne

gry edukacyjne może być świetnym sposobem na motywację uczniów w każdym wieku do nauki , a jednocześnie zabawę . Stosując połowowego lub rekina grę, która ma jasne i ekscytujące animacje , te gry może być świetnym sposobem, aby zachęcić dzieci, aby poprawić swoje umiejętności matematyczne dla dzieci , które są zainteresowane ryb i rekinów . Gry flash mogą być również odtwarzane w przeglądarce , bez konieczności ich pobierania, pozwalając graczom na korzystanie z tych gier dowolnym miejscu, w dowolnym czasie . Misja na ryby

kolorowe gry Flash pomaga budować liczenia i identyfikacji kolorów umiejętności . Gracze muszą pomóc rybaka wybierając odpowiednią liczbę i kolor ryb z ich myszy i przeciągając je do siatki. Zegar odlicza w miarę upływu czasu , arybak będzie liczyć w dużych pogrubioną czcionką jak wyciągnąć rybę do siatki . Gra ma pięć poziomów , od łatwych do twardych . Pierwszy poziom prosi liczyć na liczbę od jednego do pięciu , adrugi prosi o liczbie od jednego do dziesięciu. Poziom trzeci i czwarty postęp w ten sam sposób , chyba że są dwa różne kolory ryb i musisz wybrać tylko ryby z odpowiednim kolorem . Poziom końcowy prosi , aby wybrać liczbę ryb, między jednym a dziesięć, i tam są trzy kolory ryb do wyboru. Jeśli wyciągnąć błędne ryb do sieci , pozwala to spróbuj ponownie od razu , ale jeśli skończy się czas , to znaczy ” Game Over ” i trzeba będzie zacząć od początku .

Mnożenie wędkowanie

Dzieci mogą ćwiczyć swoje umiejętności mnożenia w tej rybackiej gry Flash. Kreskówka chłopiec połowów obok rzeki , imnożenie problemów pojawi się nad jego wędkę . Problem pojawia się także w wodzie , gdzie różne kolorowe ryby będą pływać przez z wielu na nich . Na przykład , jeżelibłąd ” 1 x 2″ pojawia się ,ryb może pływać z cyfrą ” 3 ” na górze. Gracze muszą następnie wybierz ryby z prawidłowym numerem na niego z ich myszy. Jeśli odpowiedź jest błędna , to powiedzieć ” Spróbuj jeszcze raz . ” Gracze otrzymują pięć punktów za każdą odpowiedź , a po osiągnięciu 50 ,Ryba gigant pojawi się „gratulacje” napisane na nim . Problemy w zakresie od proste ( ” 1 x 2 ” ) do ciężkiej ( ” 9 x 3 ” ) .
Card Game Shark
< p> To jestwyzwanie gra, która wymaga umiejętności myślenia abstrakcyjne oraz dwucyfrowych umiejętności odejmowania . Jest to gra karciana, w której można grać z komputerem ” Karta Shark „. Gra rozpoczyna się od czynienia każdemu graczowi cztery karty i umieszczenie dwóch kolejnych kart w środku planszy . Te karty w centrum stać” numer docelowy ” w połączeniu . Na przykład ,” 9 ” i” 5 ” w środku planszy staje się ” 95. ” Cztery karty, które każdy gracz może być umieszczone na planszy każdego gracza do postaci dwucyfrowej problemu odejmowania . Karty mogą być umieszczone w dowolnej kolejności i kombinacji , alecelem gry jest, abyodpowiedź do dwucyfrowego problemu odejmowania być jak najbardziej zbliżona do liczby docelowej. Odtwarzacz ikarty Shark będzie każde miejsce swoje karty na osobnych tablicach , aby spróbować osiągnąć docelową liczbę . Odległość z Twojej odpowiedzi od liczby docelowej jest Twój wynik na tej rundzie . Jest pięć rund w każdej grze , agracz z najniższą całkowitą wygrywa.
Zbiory

Dodaj komentarz