Jak zrobić grę Hide -and -seek na Akustyka

” Akustyka ” togra akcji, która opiera się na wyobraźni i kreatywności do tworzenia własnych światów z kolekcji wcześniej ustalonych bloków zawodników . Ponieważ gra nie ma wyznaczonego celu , wiele typów i trybów gry są oparte na chęci zawodników do poddania się do zasad ustanowionych przez każdego świata , które odwiedzają. Projektując swój poziom , można łatwo stworzyć świat , który jest idealny do gry w kotka i szukać ; ale nie będzie w stanie zmusić użytkowników do gry . Instrukcja
1

Otwórz ” studio” Akustyka i edytować lub utworzyć nowy poziom . Można łatwo przekonwertować dowolny wcześniej wykonane świat na poziomie ściśle do ukryj w chowanego .
2

Budowanie środowiska z dużą ilością miejsc do ukrycia się i tyle. Spoty ukrywanie będą musiały być na tyle duże , ale na tyle subtelne , aby ukryć duży „blokowa ” gracza . Zazwyczaj kopanie niewielką dziurę w ziemi będą stanowiły dużego rozmiaru graczy jednocześnie tworząc subtelną kryjówkę .
3

Ustawić duży znak przed poziomie , który wyjaśnia zasady świata. To jest , gdzie można wyjaśnić, w jaki nastąpiproces ” tagowanie ” innego gracza i ile czasugracz będzie odliczać od czasu, gdy jest znakowany . Zazwyczajgracz powie inny gracz widzi – wraz z jego położenia – go oznaczyć , a gracz liczy do 25, gdy już został oznaczony
4

Imię świata ” Hide and . szukać ” po zakończeniu . Podczas gdy wielu graczy zapoznania się z opisem na wielu poziomach ,tytuł dla swojego świata gry powinien powiedzieć wszystko gracze , co musisz wiedzieć . Nazywanie go ” Hide and Seek ” pomoże graczy i przyciągnąć odpowiedni rodzaj graczy do swojego świata . Imperium

Dodaj komentarz