Elektroniczna instrukcja Gra idealna detektywistyczne

Murder Mystery /kryminał gry zapewniają graczom możliwość przedstawienia swoich umiejętności detektywistycznych , aby użyć , jak gromadzić i kawałek razem wskazówek i dowodów do rozwiązania przestępstwa . Elektroniczna konsola komputera detektyw gra Ideal Toy Corp pozwala na wyginanie mięśnie detektywistycznych , czy jesteśpoczątkującym lub Sherlock Holmes Jr Set Up

Po włożeniu sześć baterii AA , to cztery zderzak & quot; stóp & quot ; na spodzie konsoli . W schowku konsoli , oddzielna i umieścić 20 podejrzanych kart ; zawsze te karty w kolejności numerycznej .

Rozłóż arkusze przypadku fakt do każdego gracza . Twój arkusz składa się z czterech części: & quot ; morderstwa Fakty i quot ; ( rekord seks , kaliber broni , w którymzabójca uciekł do informacji i odciski palców ) ; & Quot ; Kto był Gdzie & Quot ; ( lokalizacja nagrań podejrzanych w chwili morderstwa ) ; & Quot ; Kto powiedział, Co & quot; ( alibi i odpowiedzi na prywatne pytania właśnie tu krzyżują podejrzanych referencyjnych ) ; i & quot; zrobił IT & quot; ( nagrywanie rozwiązanie tu przed oskarżając nikogo ) . Nie znajdziesz stosowne informacje , gdzie policja odkryła ciało , więc narysować & quot; X & quot; dzięki tej sekcji.

Wybierz kogoś do zrobienia pierwszego , z zabaw postępowania w lewo . Po wybraniu liczby graczy , strzałów pistolet wskazują, że przestępstwo miało miejsce. Czytaj na głos numer ofiary i położenie ciała na ekranie . . Rejestruje informacje na broszury i usunąć podejrzane karty ofiary od grać Łódź

Wybierz spośród trzech poziomów trudności , od najtrudniej najprostszy : głównego detektywa ( jeden poziom ) , detektyw (poziom drugi) lub gumshoe ( trzy poziom) .
Alibis i prywatnych pytania

Korzystanie z komputera na pytanie podejrzanych. Można kwestionować te same podejrzane wielokrotnie w kolejnych tur . Aby dowiedzieć siępodejrzany alibi , naciśnij & quot; Suspect & quot; klucz , numer podejrzanego ( które można uzyskać z jej karty ) i & quot; Enter & quot . ; Dopasować numery kodów na wyświetlaczu z kolorowych sekcjach poniżej okienka ( cyfry i litery oznaczają podejrzanego nazwę, gdzie jest i kim był z ) . Przeczytaj alibi głośno i mają inny gracz sprawdza informacje .

Gdy wiesz alibi podejrzanego , zadawania pytań prywatnych odkryć najważniejsze informacje , takie jak płeć mordercy , kaliber broni ( 0,38 lub 0,45 ) i czy odciski palców na broni należały do ​​nieparzystej lub parzystej podejrzanego . Tylko podejrzanych o tej samej płci jako mordercy i który wystartował do lokalizacji narzędzia zbrodni może dostarczyć informacji, odciski palców .

Podejrzani w miejscu z bronią , którzy są przeciwnej płci mordercy , może lub nie może kłamać na temat odcisków palców ( jest tojedyny przypadek , w którympodejrzany może kłamać )

liczba prywatnych pytań , możesz starać się w zależności od poziomu trudności gry. ; jedno pytanie na poziomie jednego , dwóch na poziomie dwóch i trzech na poziomie trzecim . Naciśnij & quot; prywatne pytanie , & quot ; Numer na pytanie , a następnie wprowadzić . Dopasuj odpowiedź , która pojawi się na wyświetlaczu na pytanie i odpowiedzi na podejrzanego karty ( nie trzeba odwołać się do kolorowego wykresu ) .

Tylko widzisz odpowiedzi na prywatne pytania , które zadają . Naciśnij & quot; End Turn & quot; po zakończeniu zadawania pytań i zapisu informacji .
Oskarżenia
< p> Możesz zrobić jeden zarzut na mecz , na początku tury , przed wybraniem podejrzewam na przesłuchanie . Naciśnij & quot; I oskarżają , & quot ; Numer podejrzanym , a następnie wprowadzić . Jeśli wpiszesz fałszywe oskarżenie , po wyjściu z gry . Jeśli wprowadzisz prawidłowy oskarżenie , dźwięk syreny policyjne i wygrywasz .

Jeśli każdy z przeciwników zakończy grę z niewłaściwego oskarżenia , należy złożyć oskarżenie na początku swojej następnej tury . Jeśli wszyscy gracze sprawiają błędne oskarżenia ,komputer automatycznie daje poprawną odpowiedź i wszyscy detektywi stracić gry .

Dodaj komentarz