Jak grać Ryzyka podboju świata gry

przedmiotem Ryzyka podboju świata gry jest tak jak się wydaje – dominacji nad światem . Aby wygrać ,gracz musi podbić terytoria przeciwnika poprzez uruchomienie ataków w obronie własnych countries.Things będzie potrzebne
Ryzyka podboju świata gry
Pokaż więcej instrukcji
1

Wybierz który kolor sztuk armia będzie używać podczas gry . Rozpowszechniać armii w zależności od liczby graczy . Jeśli istnieją trzy gracze , każda osoba otrzymuje 35 piechoty . Jeśli grają cztery osoby , każda osoba otrzymuje 30 sztuk piechoty . Dla każdego dodatkowego gracza , zmniejszyć ilość wojsk podanych dla każdego gracza przez pięć.
2

Rzuć kostką , aby zobaczyć , które gracz będzie pierwszy . Najwyższa rolki umieszcza jeden kawałek piechoty na terytorium , zatem twierdząc, że dla jego kraju . Przenoszenie ruchu wskazówek zegara , każdy gracz twierdzi jeden obszar na raz . Gdy wszystkie 42 terytoria zostały twierdził , nadal umieszczać jeden piechoty na dowolnych żądanych terytoriów aż wszystkie armie zostały umieszczone . Nie ma ograniczeń co do liczby wojsk , które można umieścić na terytorium .
3

rozpoczęciem ataku i obronie . Najwyższa walec zaczyna atakować się terytorium sąsiadującego . Można toczyć do trzech kości zaatakować obszar przyległy . Jako atakujący musi mieć jeszcze jeden kawałek armii od liczby kości , który ma się toczyć . Obrońca może toczyć się do dwóch kości . Jako obrońca musi mieć równą liczbę wojsk , jak kości jesteś tocznych. Gracze rolki w tym samym czasie. Porównaj dwie najwyższe kości ; Gracz z najmniejszą liczbą traci kawałek armii . Jeśli każdy gracz walcowane więcej niż jedną kostką , porównaj dwa następne najwyższe kości . Po raz kolejnynajniższy numer traci kawałek armii . Jeżeli występujeremisobrońca zawsze wygrywa . Atakujący może wycofać się w dowolnym momencie.
4

Zaktualizuj terytorium razobrońca traci wszystkie swoje wojska na tym kawałku ziemi . Przesunąć samą liczbę armii jako kościach na nowy obszar . Jeśliatak eliminuje przeciwnika ,atakujący otrzymuje żadnych kart ryzyko , że gracz miał . Skręć w jakichkolwiek meczów w tym czasie. Dopasowane zestawy może być dowolny z poniższych : trzy identyczne zdjęcia armii , trzy zupełnie różne zdjęcia armii lub dwa z każdego projektu i dzikie karty . Jeśligracz posiada jedną z na zdjęciu terytoriów , otrzymuje dodatkowe dwa kawałki piechoty, z których oba musi umieścić na tym terytorium .
5

wzmocnić terytorium przesuwając wojska z jednego obszaru do drugiego w sąsiedztwie terytorium . Można przenieść dowolną liczbę oddziałów . Jeden army musi pozostać na obszarze przyległym . Wybierz kartę ryzyka, jeżeliterytorium zostało zrobione podczas tej tury . Porusza Zagraj w prawo do następnego gracza , dopóki wszyscy gracze walczyli raz .
6

Na początku każdego kolejnego przełomu , obliczyć, ile dodatkowe armie powinny być przyznawane . Umieść każdą armię przed atakiem . Dodatkowe armie są przyznawane przez obrót w dopasowanych zestawów kart ryzyka , trzyma cały kontynent lub na podstawie liczby terytoriów, które odbyły się w tym czasie. Policzyć terytoriów posiadanych w tym czasie i podzielić przez trzy. Na przykład , jeśligracz posiada 15 terytoriów , będzie otrzymywać pięć dodatkowych elementów piechoty . Jeśligracz posiada mniej niż dziewięć terytoria , będzie ona zawsze otrzymują trzy kawałki piechoty . Imperium

Dodaj komentarz