Instrukcja Remik -O

Remik -O jest odmianą gry w karty remik , grał z płytek zamiast kart . Znany także jako Rummikub , Tile Rummy , Rummy płytki, Remik Cube, RummyKub , RummiCub , Rummicube i Rummycub , w zależności od producenta , został wynaleziony w 1930 roku przez Ephraim Hertzano . Gra, która wymaga zarówno szczęścia i planowania strategicznego , może zapewnić wiele godzin rozrywki . Instrukcja
Podstawowe zasady
1

Zagraj w grę z dwóch do czterech osób . Istnieje 106 płytek w czterech różnych kolorach , czarny, czerwony , pomarańczowy i niebieski , z numerami od 1 do 13 . Zawarte w tych płytek są dwa jokery ( wild płytki ) .
2

wyeliminować wszystkie płytki z zębatką , aby wygrać mecz . To osiągnąć przez tworzenie ich w meldunki , które działa i grupy numerów .
3

Zachowaj jako kilka punktów w Twoich rękach , jak to możliwe , ponieważ tracisz liczbę punktów masz w Twoja ręka , gdyprzeciwnik wychodzi pierwszy .
4

Mix płytki zakryte na stole . Każdy gracz powinien podnieść jedną płytkę . Gracz z największą liczbą na jego płytki pierwszy. Reszta graczy po kolei udających się w kierunku przeciwnym . Po określeniu pierwszego gracza , każdy gracz powinien wybrać się 14 płytek i umieścić je na swojej szafie .
Playing Game
5

Odtwórz biegać , jeśli masz co najmniej trzy płytki tego samego koloru w kolejności, — na przykład,czerwone sześć, siedem i osiem . Odtwórz grupę , jeśli masz trzy lub więcej płytek z tej samej ilości , ale w różnych kolorach — na przykład, trzy płytki z numerem sześć na nich , w kolorze pomarańczowym, czarnym i czerwonym . Płytki należy umieścić stroną do góry na stole .
6

Umieścić płytki na stole , gdy masz wstępną meldunku z 50 punktów w jednej lub kilku grup lub tras . Punkty te muszą pochodzić z płytek już na stojaku . Każda płytka ma wartośćliczby punktów drukowanych na płytce . Jokery mogą zastąpić dowolną płytkę i są warte 30 punktów każda . Termin obrotu wynosi dwie minuty .
7

Play ” na stole ” po dokonaniu pierwszego meldunku , manipulowania i zmienić swoje dotychczasowe układy . Upewnić się , że każda grupa zawiera co najmniej trzy płytki. Nie możesz wziąć płytkę od meldunku , który ma jokera w nim ; możesz wziąć jokera z meldunku , wymieniając go na płytkę w ręku tej samej wartości została reprezentujących . Musisz użyć jokera natychmiast po wyjęciu z meldunku , w połączeniu z co najmniej dwóch płytek z Twojej strony, aby położyć innego meldunku na stole . Jeśli nie możesz dodać do poprzednich meldunki o własne lub swoich przeciwników , trzeba podnieść płytkę od stołu i poczekać do następnej kolei grać . Nadal zbierając płytki w każdej turze , dopóki nie są w stanie grać .
8

Ocena grę , gdy jeden z graczy zagrał wszystkie płytki na jej podstawie. Jokery są warte 30 punktów ; wszystkie inne płytki są wartekwoty wartości nominalnej na płytce . Każdy gracz sumuje się wartość płytek ona ustanowionych na stole i odejmuje kwotę wartości płytek pozostawione w jej szafie . Zwycięzca oblicza jej ocenę przez zsumowanie płytek ona określone w tabeli i dodanie ich do sum ​​płytek inni gracze opuścili na stole . Imperium

Dodaj komentarz