Historia Computer & Video Games

Historia gier wideo dla komputerów i konsol zaznacza swój początek w po II wojnie światowej Ameryka . Przemysł miał swoje niepowodzenia , w tym awarii przemysłowych w 1977 i 1983 roku . Dzisiaj ,przemysł gier wideo opiera się głównie w Stanach Zjednoczonych i Azji , w Japonii Nintendo chyba najbardziej dominującym prekursorem . Początki

w dniu 14 grudnia 1948 rokupatent został wydany Estle Ray Mann i Thomas T. Goldsmith , do gry o nazwie ” katodowych Tube Amusement Device „. Ten prekursor nowoczesnej grze wideo pozostawiono tych dostosowanie prędkości i kierunku , z wykorzystaniem pokręteł pocisku , ponieważ przemieszczane w kierunku tarczy. Technologia w grze było tak podstawowego jak ośmiu lamp próżniowych . We wczesnych latach 1950 i 1960 , brytyjski informatyk Christopher Strachey i profesor AS Douglas opracowane inne prototypy gier komputerowych .
Zbiory 1970

Jesienią 1971, dwa pasażu gry , gry ” Galaxy ” i ” Computer Space ” zostały wydane . Pierwszy został opracowany przez studentów Uniwersytetu Stanforda i był dostępny tylko na tej uczelni. Ten ostatni , choć był dystrybuowany do ponad 1500 miejsc w całym kraju . Twórcy ” Computer Space „, Nolan Bushnell i Teb Dabney , założyłproducent gier wideo Atari , Incpierwszym wydawnictwem był ” Pong „, który miał łatwy w obsłudze interfejs i stał sięhitem . W 1970 roku , Magnavox wydany również pierwszą konsolę , Odyssey , wraz z pierwszych gier wideo w domu .

1980

W 1980 roku ,pierwszym ważnym kolor gry wideo , ” Pac – Man”, przybył w formie arkady . W tym czasie , Atari wypuściło Video Computer System , która stała się szeroko sprzedaży konsoli do domu. Dwóch innych producentów konsol , Mattel i Coleco Industries , wziął duże udziały w rynku konsoli wideo . Choć gry komputerowe były wykonane w 1970 roku , nie zostały one rozpowszechniony , ponieważ często złamał prawo autorskie i zostały opracowane na komputerach mainframe uczelni. Podczas fali zakupów komputerów domowych w 1980 roku, gry on-line , w tym wczesnych interaktywnych gier , stał się powszechnie dostępny . W 1983 roku , choć przemysł gier komputerowych rozbił się , z kilku deweloperów zamykania drzwi . W 1985 wydał swój systemu Nintendo NES .
Zbiory 1990

W 1990,złożoność gry wideo wziął duży krok naprzód . Ulepszona grafika,większy stopień strategii i lepszą ogólną wartości produkcji przemysłu konsoli pomógłdomu dotrzeć do większej rynku międzynarodowym , na większą część populacji . Landmark gry z tego okresu to ” Myst , Dune II ” ” ,” ” Sonic the Hedgehog ” , ” Street Fighter ” i ” Alone in the Dark „.
I 2000s Katowice

ciągu pierwszego 21 wieku w dekadzie , gry wideo oscylowała pomiędzy casual- play, proste gry i złożone, bardzo brutalnych gier . Gry takie jak ” Resident Evil ” zwrócił kontrowersje ukazywania przemocy . W 2000 r. , wprowadzono konsole gry online, domu , coraz większą wartość produkcji oraz szerszy zakres tytułów . ” The Sims „,gra avatar oparte , stał się najlepiej sprzedającym się w historii gra komputerowa . Wydany w 2006 roku ,Nintendo Wii osiągnęło rekordową publiczność , skupiając się przede wszystkim na grach casual- Play, o ograniczonej złożoności i strategii . Imperium

Dodaj komentarz