Jak grać czarodziejem w Dungeons & Smoki

Kiedy Wizards of the Coast i dominująca Hasbro przebudowana starego systemu Dungeons & Dragons zaawansowane zwolnić Dungeons and Dragons 3.0. Jedną z rzeczy, które dodawane byłyczarownik klasy postaci . Czarownicy są podobne do kreatorów , które rzucił w ich magii tajemnej . Jednak , w przeciwieństwie do czarodzieja, który musi przygotować listę każdego dnia z zaklęć , że chce rzucić ,czarownik może rzucić żadnego zaklęcia wie, co woli . Generalnie , czarownicy wiedzieć mniej , ale może rzucać zaklęcia zaklęcia wiedzą więcej often.Things musisz
Dungeons & Dragons Podręcznik Obrazów piłkarza Papier
Ołówek
Pokaż więcej instrukcji

1

Zapoznaj się dokładnie z czarów dostępnych dla Ciebie . Ponieważczarownik może tylko dowie ograniczoną liczbę czarów , ważne jest, aby wybrać zaklęcia mądrze. Niektóre czary , które są przydatne w bardzo niskich poziomach , zmniejsza się dramatycznie w przydatność , jak przejść w poziomie , a tym samym nie są warte podjęcia .
2

Zdecyduj się, dlaczego twoja postać rozwija spontaniczną magii . Niektóre rasy są bardziej podatne na rozwój czarowników , ale mogą pojawić się praktycznie w każdym wyścigu. Wybrać , dlaczego to się stało z twoim charakterem i przedyskutować je ze swojego mistrza podziemi jako część tle twojej postaci .
3

Umieść swoje statystyki mądrze. Dla czarownika , w przeciwieństwie do kreatorapodstawowej stat jest charyzma . Będzie oczywiście chcą swój najwyższy stat tutaj . Wysoka inteligencja jest również dobre , ponieważ pomaga określić liczbę punktów umiejętności otrzymywanych na każdym poziomie . Od czarownicy , jak magowie nie mogą nosić zbroję , jest to równieżdobry pomysł, aby umieścić dużą stat do swojej zręczności .
4

Zbadaj czynów , które mogą sprawić, że lepiej na Czaruje . Czarowanie cudowne jestwyczyn na pierwszym poziomie , który jest nie do pobicia podczas odtwarzania Spellcaster . Kiedy masz ten wyczyn , podstawowy stan rzucania , w tym przypadku charyzmą , jest uważany za dwa punkty wyższa . Meta magiczne wyczyny są również dobre , w tym wciąż pisze i cichego czaru , ponieważ ułatwi twój czarownik oddać bez względu na okoliczności .
5

Porozmawiaj mistrza podziemi o chowańców . Jako czarownika , można przywołaćzna na pierwszym poziomie , ale są atuty , które można podjąć na wyższym poziomie , aby poprawić Twój znajomy. Możesz także porozmawiać z mistrzem lochu o odpowiednich zastosowańznajomo. Częstomistrz lochu nie będzie skierowanyzna chybagracz dostajeznać bezpośrednio zaangażowani w walkę , ale to jest coś , co musisz wiedzieć , zanim dowieziono ropucha zwierzątko . Imperium

Dodaj komentarz