Nintendo Jumper Pak Używa

Nintendo 64 został wydany w 1995 roku ; to była pierwsza konsola Nintendo w pełni zdolny do grafiki trójwymiarowej . Przyszedł z mnóstwem akcesoriów , w tym pak ekspansji 4MB , które pozwoliły na lepsze technologii graficznych w niektórych grach. Bez pak rozprężania jednakmostek pak stał na swoim miejscu. Podstawy

skoczek pak wygląda prawie identyczna do pak ekspansji i służy żadnej innej funkcji niż dosłownie podjąć pak gniazdo rozszerzeń , którenormalnie wypełnić . Ekspansja Pak nie został wydany aż do roku 1999 , cztery lata po pierwszym wydaniu systemu i był już wtedy po prostuopcjonalny dodatek — choć niektóre gry takie jak ” Donkey Kong 64 ” wymaga go .
Znaczenie numerów

skoczek pak służył do wypełnienia gniazd , które będą podejmowane przez pak ekspansji ażużytkownik zmodernizowane . Konieczne było usunięcie z pamięci Rambus , których nie można uruchomić z 4MB pamięciSystem miał bez pak rozszerzeń. Konsola nie będzie grać w gry bez zworki albo pak lub ekspansji pak . Próbuje zrobić spowoduje pustym ekranie . Imperium Rozbudowa

ekspansja pak dał 4MB dodatkowej pamięci systemowej , co w konsoli łącznie 8MB. Pak zastąpił pak gry skoczek i pozwolił , aby rozwinąć ich graficznej oraz waleczność otwarte dodatkowe poziomy i funkcje . Niektóre gry , w tym ” Perfect Dark „, prowadził z obniżonymi grafiki bez pak ekspansji , podczas gdy inne , takie jak ” The Legend of Zelda : Majora Mask ” jest , nie może działać w ogóle bez niego
urządzanie .

skoczek PAK i rozszerzeń Paks może zarówno zostać zamienione przez otwarcie pokrywy w pobliżu przedniej górnej części konsoli . Czerwona etykieta minie szczyt pak skoczka . Zworka pak usuwa z narzędzia do usuwania dołączonego do ekspansji pak N64 lub łyżeczką . Ekspansja pak jest następnie wciśnięty w szczelinępak skoczek kiedyś podjęta. Imperium

Dodaj komentarz