Jak importować animacje z LibSL

” Second Life ” jest online social MMO gra fabularna online, która pozwala graczom interakcję z innymi użytkownikami na całym świecie i zrobić pieniądze w świecie rzeczywistym . Gracze mogą importować swoje animacje do gry przy użyciu LibSL lub LIB Second Life . Program ten będzie zamienić dowolny plik animacji XML można znaleźć w Internecie lub które zostały utworzone za pomocą bezpłatnego programu QAvimator . Importowanie animacje do gry , a następnie udostępnia je w swoim „animacja” Menu z ” Profil postaci ” część gry. Instrukcja
1

Pobierz program instalacyjny QAvimator na pulpicie . Uruchom program i postępuj zgodnie z poleceniami, aby zainstalować ją na swoim komputerze . Pomiń ten krok idrugie , jeśli już znaleźć animacje XML odpowiednie do stosowania w ” Second Life „.
2

Run QAvimator i tworzenia animacji przy użyciu narzędzi dostępnych w grze . Kliknij na „File” a następnie ” Zapisz jako ” nazwać i zapisać plik XML . Zapisz go w folderze można łatwiej znaleźć później , np. na pulpicie .
3

Pobierz program instalacyjny LibSL ze strony Otwórz Metaverse . Uruchom program instalacyjny , aby zainstalować ją na swoim komputerze .
4

Otwórz program LibSL po zainstalowaniu go i kliknij na „Plik” przycisk . Przewiń w dół do „Import” Polecenie w „Plik” menu i kliknij na nią .
5

Przejrzyj plików komputerowych znaleźć animację XML utworzonego lub zapisanego wcześniej. Kliknij na ” Otwórz ” , aby rozpocząć proces importu .
6

Wpisz ” Second Life ” nazwa użytkownika w polu ” nazwa użytkownika” pudełko . Kliknij przycisk ” Importuj ” , aby rozpocząć proces importowania . Czekać naproces do końca , a następnie kliknąć na „Plik” i ” Zamknij ” opuścić program.
7

Zaloguj się do swojego ” Second Life ” profil i przejdź do „charakter” Przycisk na początku gry . Wybierz „Profil” a następnie ” Animacje ” aby zobaczyć swój dostępne animacje . Sprawdź , aby upewnić się, że animacja ładowania . Powtórz proces importowania , jeśli nie. Imperium

Dodaj komentarz