Jak grać w grę ryzyka

” Ryzyko ” to klasyczna wojna światowa zarządu symulacja gry . Gra trwa kilka godzin gry, a gracze , którzy chcą spędzić czas z pewnym pizzy i kilka drinków zostaną nagrodzone głębokim, złożonych grach losowych i strategii . Instrukcja
skonfigurować
1

Otwórz planszę i mieć każdy gracz wybrać kolor jej kawałki. Kawałki są zazwyczaj na tacy , ale jeśli są luźne, gracze powinni ustawić je na bok do rezerwy , z której mogą czerpać posiłki w trakcie gry .
2

Narysuj swoje siły początkowe z podajnika lub rezerwy . Jeśli istnieją trzy gracze , każdy trwa 35 jednostek ; dla każdego dodatkowego przeciwnika , gracze narysować pięć mniejsze kawałki .
3

Rzuć kostką , aby określić , kto zaczyna pierwszy . Gra przebiega w prawo od tej osoby .
4

Zaktualizuj swoje kraje poprzez umieszczenie na nich armię . Każdy gracz może umieścić kawałek na kraj swojego wyboru , począwszy od pierwszego gracza i ruchu wskazówek zegara . Alternatywnie , gracze mogą usunąć dwie dzikie karty z talii ” Ryzyka ” , shuffle pokładu i dystrybucji kart do graczy .
5

Wzmocnij swoje armie z pozostałych wojsk z początkowej partii . Umieść je na przemian , aż wszystkie zostały rozdzielone . Każdy kraj , którygracz posiada musi mieć co najmniej jedną armię w nim.
6

Wymień dzikie karty na „ryzyko” pokładzie i shuffle karty .
Gry Odtwórz
7

Weź trzy armie dla każdego kraju , którą posiadasz na początku swojej tury . Otrzymać dodatkowe armie dla każdego kontynentu można kontrolować .
8

Handel zestawy kart z tym samym symbolem . Pierwszy zestaw kart wydanych w zarabia każdy gracz cztery armie ; każdy kolejny zestaw obrocie zarabia graczowi dodatkowe dwie armie , aż 12 armii. Szósty zestaw zarabia graczowi 15 armii , a każdy zestaw po to jest warte więcej niż pięciu armii poprzedniego .
9

Wpisz fazy ataku na kolei . Możesz wysłać armię terytorialną zaatakować każdy kraj, który graniczy własne. Na przykładgracz, który kontroluje Kamczatka może zaatakować Japonię, Bajkał, Jakuck i Alaska .
10

atak , rzucając się do trzech kości . Broniącagracz rzuca do dwóch kostkach. Dopasować najwyższy matrycę atakuje najwyższym obronie matrycy , i tak dalej. Wyższa liczba wygrywa , i pokonali armie są usuwane z planszy. Możesz atakować , dopóki nie skończysz .
11

wejść w fazę ruchu . Przenieść armie pomiędzy sąsiednimi terytoriami , jeśli zdecydujemy. Po zakończeniu , ogłosi koniec swojej tury . Podjąć „ryzyko” kartę , jeśli zastrzeżono żadnego terytorium na swoją kolej .
12

Hasło kostką do następnego gracza . Powtarzaj kroki od 1 do 4 dla każdego gracza , aż jeden gracz twierdził wszystkie terytoria na planszy i wygrywa . Imperium

Dodaj komentarz