Gry dla Zimowych urodziny spanie

Planując Pidżama party zimową imprezę dla swojego dziecka , należy zaplanować kilka wewnątrz gry do utrzymania ich zajęty i rozrywkę . Gry Sleepover wewnętrzne utrzymać wewnątrz i na zewnątrz zimno, niepogody dzieci . Wręczenie nagrody nagród gry , takie jak słodycze, biżuteria, notesy i zabawki , będzie je entuzjastycznie w oczekiwaniu na następny mecz. Niewidomi Artyści

Masz każdy gość impreza wybrać partnera . Powiedz pary siedzieć na podłodze naprzeciwko siebie , a omacku ​​jednego gracza w każdej drużynie. Dać każdy z graczy, którzy nie są z zawiązanymi oczami losowy przedmiot , np. jabłko , klucz , szczotki do włosów lub wypchanych zwierząt . Ręką kartkę papieru i ołówek do każdego zawiązanymi oczami gracza . Kiedy mówisz , ” Draw ” partnerzy z obiektów musi wyjaśnić przedmiot ich zawiązanymi oczami partnerów , nie mówiąc im, coobiekt jest . Partnerzy mają zwrócić to, co ich partnerzy są opisując im . Po każdy gracz ma swój obiekt rysowane , oceniać zdjęcia. Gracz, który rysuje obraz do swojego najbliższego obiektu wygrywa.
Sugar Cube Igloos

Powiedz gościom usiąść przy stole i dać każdego gościa papierowy talerz , miskę z kostkami cukru i białym lukrem . Dokonać poprzez wypełnienie torby ciasto plastikową torbę z białym lukrem i cięcia otwór w rogu worka . Goście mogą korzystać z wisienką jak klej , aby swoje własne igloo kostki cukru . Przyznać nagrodę gościa z igloo najprzystojniejszym .
Foto Kto jestliderem?

Wybierz jednego gracza za ” to ” i go chodzić z pokoju . Upewnij się, że „to” nie słyszę i wybierz innego gracza za” lidera „. Czy „to” wrócić do pokoju i stoją w środku koła . ” Lider ” ma wskoczyć na jednej nodze , pat głową lub pocierać żołądek bez”to” gracz go złapać . Wszyscy pozostali gracze muszą skopiować ” lidera „. ” To ” ma trzy szanse , aby spróbować odgadnąć , ktojest liderem . Jeśli on odgadnie , może wybrać następny „to” odtwarzacz . Jeśli nie odgadnąć poprawnie , jest on”to” do następnej gry. Foto Foto Foto Zima Penguin Relay Race

napompować kilka czarno -białych balonów . Podział graczy na dwie drużyny . Zaznaczyć linię startu i mety około 20 metrów od siebie . Czy wszyscy gracze linii na linii startu i dać pierwszy gracz w każdej linii balon . Kiedy mówisz : „Idź „, gracze muszą umieścić balon między nogami i chmielu lub chwiać się do mety . Kiedyś osiągnie linię mety , może ona uruchomić balon z powrotem do następnego gracza w linii , który musi zrobić to samo . Pierwszy zespół , aby zakończyć bieg sztafetowy pingwin wygrywa. Imperium

Dodaj komentarz