Kieszeń Instrukcje Farkel

Legenda mówi, że Sir Albert Farkle stworzył grę w kości , która nosi jego imię w Islandii w 1300 roku . Historycznych rycerzy uwierzyć Farkle ma francuskie pochodzenie z gier hazardowych marynarzy , i przybył do Ameryki kiedyś w 17 wieku . Farkle , znany również jako 10000 , Chciwość , Hot Dice , Zonk lub Dix Mille , jestgra w kości z niejasnych źródeł i wielu małych zmian . Od 1996 roku , Legendary Games sprzedaje własną wersję , Pocket Farkel , z nową pisownią i niektórych szczególnych zasadach . Kieszeń Farkel to gra dla dwóch do ośmiu graczy i mogą być odtwarzane przez nikogo na tyle stary , aby wykonywać proste arithmetic.Things musisz
wydruk zasad
arkusze oceny
Ołówek Łódź 6 kości ( sześć jednostronne )
Dice puchar

Pokaż więcej instrukcji
1

rzut jedną kostką za gracza , aby określić , kto zaczyna grę . Re -roll żadnych więzi . Gracz z najwyższą rolki idzie pierwszy i bierze wszystkie sześć kości .
2

zwijane wszystkie sześć kości przy użyciu kubka . Usuń wszystkie kości punktacji z gry.
3

Wybierz , czy chcesz ponownie rzucić pozostałymi kośćmi lub zatrzymać toczenia i ubiegać się o wynik. Jeśli w dowolnym momencie, a nie rola strzeli , masz Farkel . Twoja kolej się kończy , a ty stracisz żadnych punktów, które nagromadziły się w swojej turze . W przeciwnym razie zakończyć swoją kolej przy wyborze i przekazać kostką do następnego gracza
4

Dodaj swoje punkty według następujących zasad Wynik: .

Ones = 100 pkt

Piątki = 50 punktów Łódź

Trzy z nich = 300 punktów

Trzy dwójki = 200 punktów

Trzy trójki = 300 punktów

Trzy czwórki = 400 punktów

Trzy piątki = 500 punktów

Trzy szóstki = 600 punktów

Kareta = 1000 punktów Łódź

Piątka = 2000 punktów

Sześć Kareta = 3000 punktów

Prosto 1-6 = 1500 punktów

Trzy pary = 1500 punktów

Dwa trojaczki = 2500 punktów

Każda matryca może być używany tylko strzeli raz i musi byćmatrycy punktacji kiedy go odstawić. Więcpięć może być odłożone do 50 punktów przez siebie, ale nie można dodać dwa kolejne piątki z późniejszym rolki do żądania 500 punktów na trzy piątki . Nie można zapisać jeden sześć w nadziei uzyskania więcej szóstki później .
5

Odtwórz wokół stołu , aż spotkania zawodnik zdobędzie 10.000 punktów . Następnie każdy gracz dostaje jedną turę pokazał wynik tego gracza . Gracz z największą liczbą punktów wygrywa. Imperium

Dodaj komentarz