Puzzle i Gry Strategiczne

Puzzle i gry strategiczne mogą wydawać się dziecinną dywersji , ale logiczne i strategiczne umiejętności są powszechnie stosowane i szanowane na całym świecie . Szachy, backgammon , idź i niesławnego Puzzle kostka Rubika są cztery przykłady gier i łamigłówek , które są respektowane na całym świecie przez groźnych konkurentów , jak i strategów wojskowych i instytucji kształcenia . Z wyjątkiem dość nowoczesne kostki Rubika , te gry były szanowane i popularne 500 lat temu , jak są dzisiaj . Szachy -Sztuka strategicznego prowadzenia wojny
umiejętności na szachownicy może zarobić Ci stypendium

szachy gra się na 64 – kwadratowej planszy identycznej do tej stosowanej w warcaby . . Dwóch zawodników o identycznych armii 16 sztuk angażować się w strategicznej bitwy uchwycić króla armii wroga . Szachy przysługuje w prawie każdym kraju na świecie, przez ludzi młodych i starych z każdej dziedzinie życia . Badania wykazały , że dzieci , które grają w szachy wzrosły sukces w akademickich . Wiele programów szkolnych zawierają w szachy jako program po szkole i klasie. Wiele uczelni na całym świecie, stypendia dla studentów z dotacji doskonałych umiejętności konkurencji w szachy . Szachy cieszy się renomą jako sport widza w wielu kręgach intelektualnych
Backgammon – . Jedną z rozrywek standard ludzkości w
Spróbuj szczęścia w starożytnym Egipcie za cenionego grze strategii

. backgammon jestpopularna gra strategii i konkurencji na 2000 lat. Grał z okrągłych żetonów i kości , backgammon to gra zarówno strategii i szczęścia . Zastraszanie , nerwów i intuicja wchodzą w grę podczas gry w backgammon . Backgammon jest popularny na całym świecie zarówno wśród ekspertów i nowicjuszy . W przeciwieństwie do innych gier planszowych , backgammon konkurenci mogą konkurować z bardzo różnych poziomach zaawansowania odelement przypadkowości jestczynnikiem dla obu graczy . Backgammon cieszy się renomą w wielu krajach jako gry hazardowej , która rywalizuje w pokera i kasyno gry Imperium Idź – .Zen Art stazu
Go ma mistyczne jakości naturalne że komputery nie mogą uchwycić .

najbardziej popularne w Azji i Japonii , przejdź to jeden z najtrudniejszych gier strategicznych do opanowania. Grał na siatce z 19 do 19 punktów , idź przewyższa prawie wszystkie inne gry w liczbie ruchów i ich możliwe konsekwencje . Ze względu na samą liczbę sztuk i wyników , a jego organicznej natury , przejść nie można opanować za pomocą komputerów . W przeciwieństwie do gry w szachy , które można zaprogramować do głębokości głębokie gry pozwalającej komputery zdominować przeciwników człowieka , GO posiadanaturalne jakości , że jest prawie człowiekiem. Podczas gdy niektóre nowoczesne programy komputerowe zostały opracowane , aby nauczyć się sztuki ruchu , nie mogą rutynowo pokonaniu mistrzów tej starożytnej gry :
Rubika – . Ikona 1980

Pierwotnie zaprojektowany jako kolorowe projektu artystycznego prof Erno Rubik , szybko stało się jasne, żeteraz słynny kostka miał nieskończoną grywalność jako gra logiczna . Bez względu na to , jak bardzo kolory są kodowane to zawsze można zwrócić do rozwiązany pozycji . Ludzie rywalizować w turniejach rozwiązywania prędkość na całym świecie , aby pokazać swoje umiejętności w rozwiązywaniu kostkę . Obecny rekord prędkości pod rozwiązywanie siedem sekund . W tym dniu , kostka Rubika cieszy się ogromną popularnością i jest kopiowany przez wiele strącać kostki układanki . Ludzie, którzy mogą szybko rozwiązać kostkę cieszyć się podziw i zazdrość wszystkich, którzy kiedykolwiek zostali pokonani przez diabolicznego puzzle kostki . Imperium

Dodaj komentarz