Dlaczego Lag na końcu gry na Defense of the Ancients

” Defense of the Ancients ” zapewnia kompleksową scenariusz gry wieloosobowej dla ” Warcraft III : The Frozen Throne ” ? Gra strategiczna czasu rzeczywistego . W grze, gracze rywalizują chronić masywne konstrukcje , znane jako Starożytnych , starając się pokonać obronę swoich przeciwników . To frustrujące doświadczenie zamrożenie ekranu lub zacinać na koniec każdego meczu . Problem ten ekran jest zazwyczaj łatwe do naprawienia , jednak. Grafika Ustawienia

intensywne grafiki generowane podczas zniszczenia bazy wroga lub własnym starożytnej budowy może spowodować niektóre maszyny do uruchomienia powoli w ostatnich momentach meczu . Gdy to nastąpi,może się wydawać, gra przez chwilę zwłoki , a następnie przyspieszyć poprzez animacje z powodu spowolnienia komputera lub prędkości przetwarzania karty graficznej . Obniżyć ustawienia w grze lub zmienić rozdzielczość w grze , aby rozwiązać ten problem .
Zasobów systemu lub przepustowość Problemy

” Defense of the Ancients ” komunikuje się stale z gry klient . Dodatkowe programy wykorzystujące przepustowość lub zasobów systemowych może spowodować opóźnienia . Opóźnienie w tym przypadku może przyjmować postać długiego czasu ładowania na wykresach zwycięstwa wyświetlających na końcu każdej rundy. Gracze dzielenie łącza internetowego z innymi graczami , lub grając w sieci najczęściej spotkać ten problem , chyba żesieć posiada wystarczające zasoby dla wszystkich graczy . Brak przepustowości lub dostępnych zasobów sieciowych mogą również spowodować opóźnienie podczas samej rozgrywki. Foto Foto Foto Foto usunięcie mgły wojny

mecze, które zatrudniająfog -of- wojna mechanik nie wyświetlają wszystkie struktury lub jednostek , ażgracz zbadać okolic. Podczas ukończenia gry ,mgła wojny podnosi i pokazuje wszystkie jednostki na mapie . Może to wywołać opóźnienie , które występuje tylko w tym czasie ze względu na ustawienia grafiki lub kwestii zasobów systemowych uniemożliwiających wiadczenia ukrytych struktur i jednostek . Zapytaj administratora serwera, aby rozważyć usunięcie mgły wojny , jeśli to możliwe , lub uaktualnić sprzęt do zarządzania zwiększonego obciążenia systemu.
Dodatkowe możliwości

, że istnieją inne możliwości może powodować opóźnienia w celu zapałki. Korzystanie z programów innych firm , które śledzą wydajność bohatera w meczu lub w inny sposób wywołać na ekranie może spowodować opóźnienie zwycięstwa na niektórych komputerach . Serwery oficjalne wymagają najnowszej wersji ” Defense of the Ancients ” mapę ” Warcraft III : The Frozen Throne ” do gry. Na nieoficjalnych serwerach , konflikty z poprzednich wersji gry lub map może również powodować te błędy . Imperium

Dodaj komentarz