Jak uzyskać Platinum Wii Baseball

Wii Baseball jestczęściągry Wii Sports ,paczka w dysk , który przyszedł z wielu nowych konsol Wii . Tak jak w przypadku wszystkich innych części Wii Sports , jesttryb treningowy dla Wii Baseball , który pozwala sprawdzić swoje umiejętności na szansę wygrać brązowy , srebrny, złoty lub platynowy medal. Te różnią się poziomem trudności z medali Platinum jest najbardziej trudne do uzyskania . Instrukcja
Simlock Tryby Szkolenia
1

Ustaw kursor w Wiimote przycisk Kształcenia w głównym menu gry Wii Sports i naciśnij przycisk A.ma obraz fioletowy hantle na nim i znajduje się w dolnej części ekranu , w pobliżu centrum .
2

wskaż i kliknij z Wiimote i przycisk , aby wybrać liczbę ludzkich graczy , którą chcesz grać w trybie szkoleniowym i wybrać, które Mii każdy gracz będzie korzystać . Jest to okazja , aby dostosować do leworęczność lub zmienić wygląd swojego awatara w grze , lub ” Mii „.
3

Skieruj Wiimote w przycisk Home Run na szkolenia i naciśnij przycisk A. przycisk ten znajduje się w drugiej kolumnie odlewej w górnym rzędzie bardzo . Jeśli jest to twój pierwszy raz gra Wii Sports tryb kształcenia, to jest to tylko wiersz dostępne do wyboru dla wszystkich sportów .
4

Zakończenie każdego trybu treningowego , aby odblokować wyzwanie nanastępne najniższy rząd do tego sportu . Wii Baseball , najpierw grać Bicie domu biegnie , to Swing sterowania, a następnie mrugnięcia praktyka.
Bicie Home Runs
5

Trzymaj Wiimote , jak gdyby byłuchwyt z kijem baseballowym , z przyciskiem a skierowaną do siebie. Stać prostopadle do telewizora z Wiimote na ramieniu . Trzymaj go na prawym ramieniu dla osób praworęcznych i na lewo dla leworęcznych .
6

Swing Wiimote tak mocno, jak to możliwe , gdy robi się wystarczająco blisko do Mii , zaczyna się niski , a kończąc na wysokim poziomie. To zajmie trochę praktyki, aby nauczyć się czas do kiedy swing , aby uzyskać home run . Home run jesthitem w trybuny lub z parku . Jeśli home run krzyże faul linie w lewo lub w prawo , że nie będą się liczyć .
7

Kontynuuj kołysanie i uderzenia w kulki ażrunda się kończy . Miotacz rzuca 10 kulek na ciebie i twój postęp jest śledzony na pasku w lewym górnym rogu . Złota gwiazda jest wyświetlany na tej metr dla każdego biegu , który zdobył bramkę w domu z bardzo dużym złota gwiazda jest przyznawane na home run uderzył z parku . Puste krąg wydaje się wskazywać , że żadnego skoku nie doprowadzić do home run .
8

Hit wszystkie 10 biegnie do domu i uderzył w sumie co najmniej 5708 stóp , w celu uzyskania platynowy medal .
Swing sterowania
9

Weź tę samą postawę i opanowanie swojej Wiimote , jak wcześniej. Będziesz wahadłowy na 10 miejsc po raz kolejny . Zauważ , że jestkolorowy obszar bezpośrednio przed swoim Mii , rozszerzenie naprzód w serii szyszek .
10

Swing Wiimote , aby uderzyć piłkę , jeśli chodzi wystarczająco blisko . Chcesz dążyć ku ciemnym niebieskim obszarze bezpośrednio przed sobą , jednak każde potwierdzenie w ciągu stożków zdobędzie punktów .
11

Piłkę z prawego czasu , aby wysłać go prosto przed siebie dla pierwszych czterech miejsc ,trochę za wcześnie na boiskach 6:55 itrochę późno na stanowiska ośmiu do 10 . do miejsc pięciu , sześciu i siedmiu przesunięcia stożka lewego pola dla osób praworęcznych i prawego pola dla osób leworęcznych . Do miejsc osiem, dziewięć i 10stożka przesuwa ponownie której strony nie został zajęty . Huśtawka we właściwym momencie , aby wysłać prawo piłkę tam, gdzie chcesz .
12

nik 65 lub więcej punktów w ciągu swoich 10 miejsc na netto a platynowy medal. Aby śledzić wynik oglądać ścieżkę piłki , oznaczone przez linię pomarańczowego w powietrzu . Jeśli przechodzi przez ciemny niebieski obszar , masz 10 punktów . Wyniki zewnętrzne niebieski obszar, który sześć punktów, podczas gdy wyniki biały obszar, który trzy . Jeśli trafisz na uczciwą piłkę , że jest poza wszystkie kolorowe obszarach stożkowych , otrzymasz jeden punkt .
Mrugnięcia Praktyka
13

Zabierz swoje stanowisko Wii Baseball , ale zatrzymać się nieco zrelaksowany i luźny . Będzie tonajdłuższy i tryb szkolenia jeszcze nie chcą zranić przez nad- parcia lub naprężeń . Praktyki mrugnięcia jest o uderzając piłkę i utrzymanie go w aut .
14

SwingWiimote krótka i szybka w kulki jak zbliżają się do płyty . Swing od niskiego do wysokiego uderzyć piłki latać i od wysokiej do niskiej do uziemienia uderzyć . Upewnij się, że piłka nie przekroczyć faul linii do lewej i prawej stronie pola .
15

Swing z wcześniej praktykowane czasu , gdy piłka jest prosto na talerz. Piłka na zewnętrznej krawędzi płyty , z dala od Mii , wymaga huśtawka , która jestodrobinę późno . Swingtrochę za wcześnie , gdy piłka jest w środku płyty , zamknij się na Mii . Odpowiedni czas huśtawka zachowa wszystkie swoje kulki w polu .
16

Pobierz uczciwych wyświetleń wszystkich 30 miejsc w celu wygrania platynowy medal. Imperium

Dodaj komentarz