Monopoly : Instrukcje Disney Edition

edycja Monopoly Disney to gra planszowa dla rodzin, wykonane przez Parker Brothers . Ta gra jest oparta na formacie Monopoly , jak podano w instrukcji producenta , i oferuje Disney tematyczne pieniądze , grając kawałki i zamków . Przeznaczony jest do wieku 8 i wyżej , i trzeba mieć minimum dwóch graczy , aby grać w tę grę . Instrukcja
1

Upewnij się, że wszystkie kawałki dla Monopoly Disney gry. To wydanie zawiera planszę Monopoly Disney , 28 kartek tytułu własności , 16 kart Show Time , 16 kart Magiczne chwile, 32 domki , 12 zamków , sześć Disney tematyczne przeprowadzki , jeden złoty Tinkerbell , jeden pakiet edycja Disney Monopoly pieniądze i dwie kości .
2

Rozłóż planszę i położyć go płasko. Na zmianę wyboru Mover Disney i umieścić go w ” Go „. Przetasować talię kart Show Time i talię kart Magicznych chwil i umieścić je zakryte na wskazanym miejscu na planszy . Umieścić wszystkie dodatkowe elementy z drogi .
3

Wybierz kto będziebankier i go rozdzielić pieniądze na osobne stosy , jak pieniądze, umieszczając wszystkie razem . Bankier daje każdemu graczowi pięć 1 dolar rachunki, jeden 5 dolarów rachunek , jeden 10 dolarów rachunek , cztery 20 dolarów rachunki, dwa 50 dolarów rachunki, dwa 100 dolarów rachunki i jeden 500 dolarów rachunku. Na zmianę rzutu kośćmi ; Gracz z największą liczbą idzie , a potem grać dalej w prawo .
4

na zmianę rzutu kośćmi . Jeśli wyrzuciszpodwójne, wziąć na swoją kolej , jak zwykle , a następnie rzucić ponownie. Jeśli wyrzucisz trzy dwuosobowe w jednej turze można przejść bezpośrednio do ” więzienia „. Przenieść swoją postać Disney wskazaną liczbę miejsc do ruchu wskazówek zegara , a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na tej przestrzeni .
5

Zdecyduj , czy chcesz kupić nieruchomość pozostawiony podczas lądowania na jego powierzchni . Jeśli tak, to zapłacić bankier ceny podane na miejscu . Bankier daje Ci dopasowanie Tytuł karty Deed jako dowodu własności . Umieść kartę twarzą do góry z przodu przestrzeni ; można teraz pobierać czynsz dla każdego, kto wyląduje na tej przestrzeni .

Jeśli nie zdecydujesz się na zakup nieruchomości ,bankier trzyma aukcji i zaczyna ceny wywoławczej na 1 $. Wszyscy gracze mogą wziąć udział w aukcji , w tym bankiera i gracza, który pierwotnie postanowił nie kupować nieruchomości. Nieruchomość idzie najwyższą cenę .
6

wynajem płatna po ziemi na przestrzeni będącej własnością innego gracza. Zapłacić graczowi kwotę wskazaną na karcie tytułu czynu raz prosi do wynajęcia -właściciel musi zwrócić do wynajęcia , zanimnastępny gracz rzuca kostką , aby zebrać pieniądze . Nie płacą czynszu , jeżeli nieruchomość jest pod hipotekę . Gracze , którzy posiadają całą grupę kolorów mogą pobierać podwójne wskazaną czynsz do stron o tym samym kolorze .
7

Zbierz czynsz , budować witryny i dokonywać transakcji za normalny , jeśli lądujesz na ” bezpłatny parking ” lub ” Goście w Ameryce ” w więzieniu . Nie ma kary za lądowanie tutaj nie ma .
8

Weź pierwszą kartę w odpowiednim stosie po ziemi na ” Magic Moments ” lub ” Pokaż Times ” przestrzeni . Postępuj zgodnie z instrukcjami na karcie , a następnie umieścić kartę twarzą w dół w dolnej części pokładu . Przejście do innej przestrzeni , w kierunku wskazywanym przez strzałkę, jeśli jest to wskazane , aby to zrobić na karcie. Zebrać 200 dolarów , jeśli przejdzie „go” na swój sposób. Jeśli zwrócićZejdź Jail Free Card można albo trzymać go na później lub sprzedać go do innego gracza do ustalonej kwoty pieniędzy .
9

Idź bezpośrednio do ” więzienia ” jeśli gruntów na powierzchni , jak wskazano , narysować „Magic Moments ” czy ” Show Time ” karty do niego , lub rolki podwaja trzy razy z rzędu na kolei . Teraz twoja kolej się kończy i nie zebrać 200 dolarów , jeśli przejdzie ” Go „. Kontynuować zbieranie czynszu na swoje właściwości , podczas gdy w więzieniu . Wydostać się z więzienia na twojej następnej tury , płacąc 50 $ grzywny , toczenialub za pomocą podwójnej wydostać się z więzienia bezpłatne karty . Zapłacić 50 $ grzywny , jeśli nie przewrócił się podwoić do swojej trzeciej tury ; przesunąć wskazaną liczbę miejsc na tej roli .
10

Kup lub aukcji pozostawiony ” specjalne uprawnienia ” obowiązuje podczas lądowania na tych narzędzi edycji Disney w ten sam sposób , jak inne właściwości . Jeśli gruntów na własność ” specjalne uprawnienia” miejsca , zapłacić właścicielowi narzędziawynajęcia powodu . Jeśligracz posiada jedno narzędzie ,czynsz będzie cztery razy swoje rolki kości ; jeśligracz jest właścicielem zarówno narzędzia , musisz zapłacić 10 razy więcej swojej roli w kości .
11

Kupuj i aukcja pozostawiony ” środków transportu ” przestrzeni w taki sam sposób , jak inne właściwości . Jeśli gruntów na własność ” środków transportu ” przestrzeni , zapłaty kwoty podanej na właściciela tytułu własności karty .
12

Budowanie domki i zamki . Gdy jesteś właścicielem wszystkie przestrzenie danej grupy kolorów można kupić domki – domy edycja Disney – umieścić na przestrzeni . Możesz kupić domek na kolei lub w między tur innych graczy , ale trzeba budować równo – nie można budować drugi domek na przestrzeni aż zbudowali

domku na każdej przestrzeni , w tej grupie , i nie można kupić domki jeśli przestrzeń jest hipoteką . Własne cztery domki na każdej powierzchni o tej samej grupie kolorystycznej i można kupić zamki – edycja Disney hotele – umieścić na przestrzeni . Zapłacić bankiera kwotę na karcie tytułu czynu i wymieniać cztery domki do zamku ; można umieścić tylko jeden zamek na przestrzeni . Naładuj graczy, którzy lądują na tych przestrzeniach kwotę widniejącą na domki i zamki na karty Deed tytule .
13

hipoteczny lub sprzedaży nieruchomości na spłatę wierzycieli , jeśli zabraknie pieniędzy . Gracze nie mogą pożyczać pieniądze od lub pożyczać pieniędzy , innego gracza. Gracze mogą zdecydować, aby zaakceptować właściwości zamiast pieniądze należne im . Zebrać pieniądze poprzez sprzedaż budynków, specjalnych uprawnień lub środków transportu do innych graczy , lub zastaw nieruchomości do banku .
14

hipoteczny nieruchomość na spłatę długów . Sprzedawać budynki zostały , a następnie włącz Tytuł karty Deed twarzą w dół ; zebrać kwotę kredytu hipotecznego pokazany na odwrocie karty z bankiera . Trzymaj nieruchomości obciążonej hipoteką , aż można je spłacić . Inni gracze nie mogą spłacić kredytu , a nie można zbierać czynsz na nieruchomości obciążonej hipoteką . Zapłacić bankier oryginalnego kredytu , plus dodatkowe 10 procent odsetek do spłaty kredytu . Obróć Tytuł karty Deed odkryta i wznowić zbierania czynszu za nim .
15

Sprzedaż nieruchomości obciążonej hipoteką na innego gracza za uzgodnioną cenę na spłatę długów . Kupujący może wówczas spłatę kredytu hipotecznego wraz z odsetkami, lub może po prostu zapłacić odsetki trzymać hipoteki ; kupujący może następnie spłacić kredyt hipoteczny w późniejszym czasie .
16

sprzedać swoją nieruchomość , niezagospodarowane przestrzenie użyteczności publicznej , transportu i innym graczom za uzgodnioną cenę . Nie sprzedawać przestrzeń , czy są jakieś budynki na którekolwiek z miejsc w tej grupie kolorystycznej ; należy najpierw sprzedać wszystkie budynki na tych pomieszczeń do bankiera . Sprzedam domki i zamki do bankiera w połowie ich pierwotnej ceny zakupu podanej na karcie Deed tytule . Sprzedaj swój zamek do połowy jej kosztów do bankiera i otrzyma cztery domki . Sprzedać swoje nieruchomości na kolei lub w między tur innych graczy .
17

Powrót tytule karty czynem bankiera , jeśli jesteś winien bankowi . Bankier aukcje off każdej nieruchomości najwyższą cenę . Powrót wszelkie Pobierz z więzienia Darmowe wizytówki na spód talii . Jeśli jesteś winien innym graczom , że gracz otrzymuje żadnych pieniędzy masz w lewo , jeśli Twój opis karty czyn i każda Pobierz z więzienia Bezpłatne karty posiadasz.
18

Zakończ część gry . Jeśli nie możesz zebrać wystarczająco dużo pieniędzy, aby zapłacić czynsz , podatek lub rachunek , jesteś w stanie upadłości i są z gry .
19

kontynuować grę , aż tylko jeden gracz jest w lewo . Ostatni gracz wygrywa. Imperium

Dodaj komentarz